پنجشنبه 10 آذز 1401 تفاهم‌نامه تکمیل مدرسه ۶ کلاسه با مشارکت خیر نیک اندیش دکتر شروین ممتحن با حضور مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان منعقد شد.

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از  روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان، روز پنجشنبه ۱۰ آذرماه ۱۴۰۱ تفاهم‌نامه احداث مدرسه ۶ کلاسه عربان صومعه سرا با مشارکت خیر نیک اندیش “شروین ممتحن” منعقد شد.

مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان در آئین امضای این تفاهمنامه با آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای خیرین نیکوکار و نیک‌اندیش، ضمن تحسین از اقدام ارزشمند این خیّر فرهنگ‌دوست، از مشارکت ارزشمند وی و خانواده محترمشان در ساخت مدرسه در شهرستان صومعه سرا صمیمانه قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه خیرین در ماندگاری فرهنگ ایثار سهم عظیمی دارند، افزود: اعمال نیک خیرین ارجمند برای همیشه در یاد و خاطره قابل احترام خواهد بود.

شایان ذکر است این مدرسه با ۶ کلاس درس با زیربنای بیش از۵۰۰ مترمربع در دو طبقه به همت خیر ارجمند شروین ممتحن به یاد مادر گرامی شان زنده یاد موسوی عربانی در عربان شهرستان صومعه سرا و با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان احداث و تقدیم دانش آموزان این خطه از گیلان عزیز خواهد شد.

  • منبع خبر : نوسازی مدارس گیلان