از همه دستگاه‌های اجرایی درخواست داریم تا با فعالیت مستمر در امر ترویج فرهنگ نماز پیشگام و معارف نماز را به نحو شایسته در ادارات اجرا کنند.

سیدابوطالب حجازی مشاور استاندار و مدیر ستاد اقامه نماز گیلان با اهدای لوح از جمشید محمدی مدیرکل ومجموعه کارکنان بیمه سلامت در امر ترویج و نشر فرهنگ نورانی نماز تقدیر کرد.
درهمایش تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر در امر نماز که با حضور مدیران، نمایندگان ادارات و دبیران شورای اقامه نماز گیلان در حسینیه شاهد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان برگزار شد، از جمشید محمدی مدیرکل ومجموعه کارکنان بیمه سلامت در امر ترویج و نشر فرهنگ نورانی نماز تقدیربه عمل آمد . حجت الاسلام والمسلمین سید ابوطالب حجازی ، رئیس ستاد اقامه نماز گیلان در این همایش با بیان اینکه ترویج معارف نماز مهمترین ویژگی حکومت اسلامی است گفت: نماز بازدارنده فرد از منکرات است و باید از این هویت اسلامی صیانت کنیم و اقامه نماز سر لوحه فعالیت در زندگی باشد.رئیس ستاد اقامه نماز گیلان تصریح کرد: چگونگی توسعه و ترویج فرهنگ نماز بر اساس دستورالعمل‌های ۱۲ گانه در همه دستگاه‌های اجرایی در حال اجراست و دستگاه ها می‌توانند عملکرد خود را در سامانه ستاد اقامه نماز ارائه دهند

 

. وی افزود: از همه دستگاه‌های اجرایی درخواست دارم تا با فعالیت مستمر در امر ترویج فرهنگ نماز پیشگام و معارف نماز را به نحو شایسته در ادارات اجرا کنند.