از امور آبفای فومن در اجرای برنامه های دینی و فرهنگی شرکت تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از دفتر رابط عمومی و آموزش همکانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان؛ مدیر امور آبفای فومن از تقدیر شورای فرهنگی و دینی شرکت آب و فاضلاب گیلان از این امور خبر داد.

وحید مهجور بیان داشت : با عنایت به برگزاری جلسه شورای فرهنگی و دینی طی مراسمی با حضور حجت الاسلام ابراهیمی، مسئول فرهنگی و دینی شرکت مهندسی آبفای کشور از جمعی از مدیران برتر که در عرصه فرهنگی و دینی فعالیت موثر داشته اند با اهدای لوح سپاس ، تقدیر و تشکر شد.

در این جلسه مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت مهندسی آبفای کشور با برشمردن کارهای محوله شرکت آبفا از تمامی مدیران و کارکنان آبفا که با همه حجمه کاری در زمینهای مختلف در حوزه آبرسانی روبرو هستند و برای فعالیتهای فرهنگی و دینی ارزش قائل شده اند تقدیر نمود و خواستار توجه بیشتر مدیران در این عرصه شد.

در بخشی از این لوح آمده :

مدیریت محترم امور آبفای فومن

توانمندیهای متعهدانه و مسئولانه جنابعالی سوابقی را رقم زد که گویای شایستگی لازم برای انتخاب در این عرصه می می باشد ، باتوجه به بررسی های بعمل آمده توسط امور فرهنگی و دینی شرکت برای اجرای شایسته برنامه های فرهنگی در سال ۱۴۰۱ شایسته تقدیر می باشد برای جنابعالی و علاقمندان به اعتلای فرهنگ اسلامی میهن اسلامیمان توفیقات روز افزون آرزومندیم

  • منبع خبر : آب و فاضلاب گیلان