صبح روز سی ام شهریور ماه؛ سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان طی نشستی در دفتر مدیریت اداره کل بهزیستی استان از توانخواه نخبه و صاحب عنوان برتر تحقیقات علمی در عرصه های ملی و بین المللی تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری مرجع انلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان گیلان؛ سیدمهدی خدمت بین دانا در این نشست با اشاره به توانمندی های گوناگون توانخواهان در عرصه های مختلف اظهار داشت: توانخواهان موفق و نخبه ثابت کرده اند که معلولیت مانعی برای شکوفایی استعدادها نیست.

وی با بیان این مطلب که شرایط جسمی افراد، جایگاه آنان در اجتماع را تعیین نمی کند بلکه افکار سازنده و اثرگذاری در حرکت رو به جلوی جامعه و کشور، معرف جایگاه افراد است؛ تصریح کرد: جامعه موفق و رو به‌ جلو، جامعه‌ای است که افراد به جای انگشت نهادن بر کاستی ها، با هم افزایی در صدد رفع کمبودها باشند.

مدیرکل بهزیستی گیلان در پایان سخنانش موفقیت توانخواهان بهزیستی را مایه افتخار سازمان دانست و از ” عماد مطالبی ” توانخواه نخبه و صاحب عناوین برتر علمی در عرصه های ملی و بین المللی با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر به عمل آورد.

شایان ذکر است : دکتر عماد مطالبی به عنوان یکی از طرح های برتر برای تالاب میقان و مقاله راهبردی زیست پذیری شهر اراک بارویکرد تنوع زیستی و گردشگری پایدار با نگرش و ارایه راهکارها برای احیای تالاب میقان حائز رتبه سوم در این همایش ملی بحران های زیست محیطی تالاب میقان در اراک شد.

  • منبع خبر : بهزیستی گیلان