صبح روز دهم دی ماه، سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان از قهرمانان گیلانی رقابتهای جهانی فوتسال ناشنوایان مالزی در دفترمدیریت اداره کل بهزیستی گیلان تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان در حاشیه مراسم تقدیر از سیدعلی فیاض، مهدی ندیمی، سجاد ندیمی،علیرضا نصیری‌نژاد،نعیم باقری و علی‌اکبر رستم‌زاده قهرمانان گیلانی مسابقات جهانی فوتسال ناشنوایان جهان با بیان اینکه کسب رتبه های برتر توسط توانخواهان باعث افتخار مجموعه بهزیستی است عنوان کرد: قهرمانی و کسب عنوان برتر در هر رشته ای مستلزم تلاش و پشتکار است و اینکه این عناوین برتر توسط توانخواهان کسب می شود نشان از همت والا و اراده آهنین آنان است که بسیار ارزشمند است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در حوزه توانبخشی بهزیستی تعریف ورزش به معنای توانمندی توانخواهان است و در این بین اگر ورزشکاران به عناوین برتر ورزشی برسند برای سازمان بهزیستی مایه بسی خرسندی و افتخار و حائز ارزشهای بسیار است.

مدیرکل بهزیستی گیلان پیگیری مطالبات توانخواهان را از دغدغه های اصلی بهزیستی دانست و افزود: همواره تلاش می کنیم در کوتاه ترین زمان ممکن برای حمایت و پشتیانی از ورزشکاران از آنان تقدیر کرده و پیگیری مطالبات و رفع مشکلات ورزشکاران توانخواه را در دستور کار قرار دهیم که بدون دغدغه به حرفه خود ادامه دهند تا بازهم شاهد افتخار افرینی این عزیزان باشیم.

خدمت بین دانا در پایان با اشاره به اینکه تداوم افتخار آفرینی و حفظ عنوان قهرمانی به مراتب سخت از خود قهرمانی است تصریح کرد: با توجه به رده سنی این ورزشکاران باز هم این عزیزان فرصت های زیادی برای فتح قله های افتخار خواهند داشت و برای تداوم افتخار آفرینی های خود علاوه بر تلاش  و ممارست بیشتر می بایست راه و روش و منش پهلوانی را در پیش بگیرند تا همواره در بین همگان از آنان بعنوان یک ورزشکار با اخلاق نام برده شود.

گفتنی است در پایان این مراسم از سوی سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان از قهرمانان گیلانی فوتسال ناشنوایان جهان با اهدای لوح سپاس و هدیه تقدیر به عمل آمد.

  • منبع خبر : بهزیستی گیلان