معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از زحمات یک‌ساله دکتر سالاری در بحران کرونا تقدیر کرد.
به گزارش مرجع آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب دا)، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی تقوی، معاون فرهنگی-سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور به همراهی حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی اسماعیلی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان با حضور در دفتر رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با دکتر سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان دیدار و گفت‌وگو کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این دیدار با تقدیر از همراهی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان، گزارشی از اقدامات این دانشگاه به‌ویژه در دوران بحران کرونا ارائه کرد.
دکتر سالاری در این نشست با بیان اینکه تعامل بسیاری خوبی بین هیئت‌رئیسه دانشگاه با نهاد رهبری وجود دارد، افزود: خوشبختانه در سایه تعامل و همراهی مجموعه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان شاهد نشاط معنوی و تعالی فرهنگی هستیم.
وی همچنین به همکاری روحانیون و طلاب در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی گیلان با کادر بهداشت و درمان اشاره کرد و گفت: اوج همکاری طلاب و روحانیون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان با کادر بهداشت و درمان در بحران کرونا بود و این همراهی موجب تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در جهت آرام‌سازی فضای فعالیت کادر بهداشت و درمان، تزریق و ارتقای روحیه در بین کارکنان و همچنین تغسیل متوفیان کرونایی به‌ویژه در ماه‌های نخست شیوع ویروس کرونا بود.
معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور نیز در این دیدار با اهدای لوحی از دکتر سالاری در مدیریت بحران کرونا تقدیر کرد.
در متن لوح تقدیر معاون نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های کشور خطاب به رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان آمده است:
جناب آقای دکتر ارسلان سالاری
ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی گیلان
با سلام و تحیات
تلاش مجدانه آینه تعهد و پژواک توانایی و دانایی است و نتیجه آن به بار نشستن درخت امید و نوید بخش آینده ای پر نشاط است.
بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خود از جنابعالی در مدیریت بحران یکساله ویروس منحوس کرونا از باب “من لم یشکر المخلوق‌، لم یشکر الخالق‌” ابراز نموده، از خداوند منان سلامتی و سربلندی شما و جمیع تلاشگران حوزه سلامت را در همه عرصه های زندگی مسئلت می نمایم.
  • منبع خبر : دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان