مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در دیدار با بازنشستگان عضو تیم اعزامی استان به المپیادهای ورزشی سازمانی ، بر ساماندهی و برنامه ریزی منسجم برای فعالیت های ورزشی بازنشستگان در راستای تقویت روحیه و حفظ سلامتی و نشاط آنها تاکید نمود .

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، کیوان مرتضوی در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش و دستاورد ارزنده تیم اعزامی به مسابقات کشوری ، استان گیلان را دارای استعدادهای بسیار و توانمدی های فراوان در ورزش دانسته و از کسب مدال و عناوین قهرمانی توسط همکاران بازنشسته تجلیل نمود .

وی با اشاره به اینکه تلاش برای سلامتی و تندرستی با ورزش و ایجاد نشاط و شادابی و تقویت روحیه بازنشستگان در زمره اهداف سازمان قرار دارد اذعان داشت : برنامه های نسیم سلامت و دوره های آموزشی ارتقاء سواد سلامت سالمندان و همچنین المپیادهای ورزشی از مصادیق بارز این رویکرد بوده و بر خود میبالیم که تیم های اعزامی استان در هر دو گروه کارگران و همکاران بازنشسته موفق به کسب عناوین قهرمانی و اعتلای نام گیلان در عرصه کشوری گردیدند .

ساماندهی بازنشستگان در رشته های ورزشی مختلف ، برنامه ریزی منسجم و اتخاذ تدابیر لازم برای تداوم بخشیدن فعالیت های ورزشی و منوط نشدن آن به ایام مسابقات کشوری از موارد تاکید شده در این نشست بود .

شایان ذکر است تیم ورزشی کارکنان بازنشسته استان در المپیاد اخیر موفق به کسب مقام دومی رشته دارت ، مقام سومی رشته های شطرنج و چهارمی شنا گردید .

  • منبع خبر : تامین اجتماعی گیلان