اپلیکیشن سامانه ارتباط مردمی (سام) برای ارتباط مستقیم مشترکین و شرکت توزیع برق طراحی و منتشر شده است و این اپلیکیشن بصورت آنلاین و بدون نیاز به تماس، مشکلات مردمی در حوزه برق را ثبت و پیگیری می کند.

به گزارش مرجع آنلاین به نقل از شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ، دکتر محمداسماعیل هنرمند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان خلاصه عملکرد اینشرکت در شش ماهه اول سال را ارائه داد.

وی خاطر نشان کرد : باوجود شیوع گسترده کرونا در کشور و استان و با تلاش شبانه روزی همکاران جریان خدمات رسانی به مردم متوقف نشد  و به همت کارکنان این شرکت  در۶ ماهه اول سال جاری بالغ بر ۴۵۸ کیلومتر خطوط شبکه فشار متوسط (۲۰ کیلوولت ) و شبکه فشار ضعیف برای مشترکین جدید و رفع ضعف برق تعدادی از مشترکین قبلی مناطق شهری و روستایی با توجه به رشد جمعیت و رشد مصرف برق احداث شد.

هنرمند گفت : از ابتدای سال بازسازی شبکه های فرسوده برق با سرعت بیشتری درحال انجام است و به همین جهت در این مدت قریب به ۱۲۳ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی فرسوده و معیوب برکنار و شبکه های جدید با کابل خودنگهدار جایگزین آنها در مناطق شهری و روستایی شد و ۴۸۴۸ اصله پایه های فشار ضعیف و متوسط بتونی (تیرهای برق) در استان نصب و ۶۲۲ پایه چوبی و فرسوده فشار ضعیف و متوسط برکنار شد .

مدیرعامل توزیع برق گیلان افزود : در این مدت تعداد ۴۰۳ دستگاه ترانسفورماتور(زمینی و هوایی) با ظرفیت ۴۸۱۲۵ کیلوولت آمپر، نصب و افزایش قدرت داده شد .

مدیرعامل توزیع برق گیلان اظهار داشت : در شش ماهه اول سالجاری ۲۲۵۵۷ مشترک جدید به مجموعه مشترکین شرکت افزوده شدند . 

هنرمند گفت : باتوجه اینکه تنها منبع درآمد شرکت توزیع برق گیلان جهت انجام تعمیرات و احداث شبکه های جدید، دریافت بهای برق مصرفی از مشترکین می باشد از این رو از مشترکین گرامی انتظار می رود تا با پرداخت صحیح و به موقع بهای برق مصرفی یاری رسان مجموعه شرکت توزیع برق استان گیلان در تامین برق پایدار و مطمئن باشند.

وی در خاتمه تاکید کرد : اپلیکیشن سامانه ارتباط مردمی (سام) برای ارتباط مستقیم مشترکین و شرکت توزیع برق طراحی و منتشر شده است و این اپلیکیشن بصورت آنلاین و بدون نیاز به تماس، مشکلات مردمی در حوزه برق را ثبت و پیگیری می کند و مشترکین می توانند با ثبت آدرس محل کار یا سکونت خود از دیگر خدمات آن مانند خاموشی های روز جاری و آینده باخبر شوند و این اپلیکیشن از طریق سایت شرکت توزیع برق گیلان به آدرس www.gilanpdc.ir  قابل دانلود می باشد .

  • منبع خبر : شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان