جمشید دولتی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ماسال تاکیدکرد: ریشه کنی بیسوادی در شهرستان دغدغه ی همه است.

سومین جلسه شورای پشتیبانی نهضت سواد آموزی شهرستان ماسال به ریاست وحید پورحضرت فرماندار شهرستان و با حضور جمشید دولتی مدیر آموزش و پرورش وسایر اعضا درمحل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش مرجع آنلاین کارشناس روابط عمومی آموزش و پرورش ماسال ، در این جلسه وحید پورحضرت فرماندار شهرستان  به فلسفه وجودی شورای پشتیبانی سواد آموزی پرداخت و  با تاکید بر اهمیت جلسات شورای پشتیبانی و مصوبات آن در کمک وحمایت از برنامه های سوادآموزی گفت: مسئله بی سوادی و ریشه کنی آن، خاص دستگاه آموزش و پرورش نیست بلکه بعنوان یک  معضل اجتماعی  و یک فعالیت همگانی نیازمند مشارکت فعال همه ی مسئولین و دستگاه های اجرایی است که متناسب با توان و ظرفیت در اختیار به  این حوزه ورود جدی وکیفی داشته باشند.

جمشید دولتی  مدیر آموزش و پرورش شهرستان ماسال  نیز به ارائه آماری از وضعیت سوادآموزی، تعداد باسوادان و بی سوادان شهرستان پرداخت از همه دستگاه ها و نهادهای ذیربط خواست که همکاری خود را بیش از گذشته با سوادآموزی جهت باسواد نمودن افراد بی سواد باقی مانده داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه ریشه کنی بیسوادی در شهرستان دغدغه ی همه است بر عزم جدی مدیریت جهت باسوادی همه افراد تاکید کرد.

در این جلسه عباس مقصود پور کارشناس مسئول نهضت سوادآموزی آموزش و پرورش ماسال در خصوص فعالیت های حوزه سوادآموزی اداره و برنامه عمل نهضت سوادآموزی در سال تحصیلی جدید، توضیحاتی ارائه نمود.

وی در پایان از تلاش های مدیریت آموزش و پرورش شهرستانماسال در حوزه سواد آموزی این اداره در جهت پیشبرد اهداف نظام در راستای توسعه آموزش و سوادآموزی تقدیر کرد.

  • منبع خبر : اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان