محمدرضا داوطلب قاضی محله در مراسمی، به عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان معرفی شد.

به گزارش مرجع انلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان ؛ در مراسمی امروز ۱۹ اسفند ماه ، محمدرضا داوطلب قاضی محله، به عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان معرفی و از زحمات عبدالله پاکاری مدیرکل سابق قدردانی شد.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در آئین تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید وامورایثارگران گیلان با بیان اینکه فرزندان ایثارگران به سن و سالی رسیده اند که به اشتغال نیاز دارند، گفت: ۲۷هزار نفر از فرزندان ایثارگران بالای ۷۰ درصد جویای کار دولتی هستند.
محمود پاکدل با اشاره به اینکه نخستین آزمون استخدامی این افراد امسال برگزارشد، گفت: در این آزمون ۷ هزار نفر از فرزندان ایثارگران وشاهدان پذیرفته شدند و با توجه به ظرفیت سه گانه‌ی صورت گرفته، تا هفته آینده ظرفیت این آزمون مشخص خواهد شد.

وی از آزمون استخدامی در سال آینده هم خبر داد و افزود: امروز ما ادامه دهنده راه معمار بزرگ انقلاب هستیم و همه سیاست‌های برنامه ریزی شده نشأت گرفته از رهنمود‌های آن مرد بزرگ است.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه انقلاب اسلامی ادامه دهنده نهضت عاشورا است، گفت: بیش از ۲۰۰ هزار شهید و ۶۰۰ هزار جانباز در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب شده است تا اهداف و نیت امام راحل را عملیاتی کنند و امروز اگر در جهان کشوری عزتمند، مقتدر، مستقل و الگو برای محور مقاومت هستیم، ناشی از تلاش‌ها وحرکت‌ها و زحمات ایثارگران و شهیدان است.

محمود پاکدل همچنین با اشاره به مشکل مسکن ایثارگران در بنیاد شهید، گفت: با استانداری‌های توافق کردیم و چنانچه زمینه و زیر ساخت‌ها مهیا شود، مسکن با تسهیلات در اختیار ایثارگران قرار می‌گیرد.
حسین مصطفی پور، معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استانداری گیلان هم در این نشست با بیان اینکه شهدا ۲ امانت بر جا گذاشتند، گفت: مکتب و راه شهدا و خانواده‌های شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس ۲ امانتی است که همه باید در نگهداری و حفظ آن کوشا باشیم.
وی با بیان اینکه همه افراد جامعه به ویژه مسولان وظیفه دارند از آرمان‌های شهدا و انقلاب پاسداری کنند، افزود: ما امروز امنیت و آرامش جامعه را مدیون صبر خانواده‌های شهدا و ایثارگران هستیم.
پیش از این عبدالله پاکاری به مدت ۵ سال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان بود.

  • منبع خبر : بنیادشهید وامورایثارگران