شهرداری پیربازار تاسیس می شود
فرماندار رشت با تقدیر از حس وظیفه شناسی اهالی روستای کماکل در توزیع بالغ بر ۱۰۰۰ بسته سبد غذایی در میان محرومین این منطقه، اظهار داشت: همکاری و همدلی همه نهادها در این روستا، الگوی موفقی برای دیگر روستاهای شهرستان رشت است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ با حضور مهندس علی فتح اللهی فرماندار رشت ۱۰۵۳ بسته سبد غذایی در روستای کماکل توزیع شد.
فرماندار رشت در این مراسم با تقدیر از همراهی و هم افزایی اعضای شورا، دهیار، بسیج و هیئت امنای مسجد در این روستا، افزود: احساس وظیفه دو کلمه کلیدی و راهگشا است که هر گاه در هر زمینه ای شاهد بروز آن بودیم، بسیاری از مشکلات آن حوزه رخت بسته و موفق بوده ایم.
مهندس فتح اللهی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل(ره) بر مبنای همین دو کلمه استوار بود، افزود: در دوران دفاع مقدس نیز آحاد ملت ایران با حس احساس وظیفه، توانستند در جنگ تحمیلی نابرابر، سرافرازانه از خاک ایران دفاع کنند.
وی فعالیت های اجتماعی و خیرخواهانه انجام شده در روستای کماکل را الگویی موفق برای سایر روستاهای شهرستان عنوان کرد و اظهار داشت: این روستا نمونه بارزی برای تایید این موضوع است که با تکیه بر روحیه همدلی و احساس وظیفه می توانیم بر مشکلات فائق آییم.
فرماندار رشت در ادامه با اشاره به برخی مشکلات مطرح شده از سوی رئیس شورای اسلامی روستای کماکل، گفت: مشکلات این روستا از قبیل آسفالت راه روستایی، نصب کابل خودنگهدار و مشکلات مخابراتی به صورت ویژه بررسی و پیگیری می شود.
مهندس فتح اللهی در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به صدور مجوز تاسیس شهرداری برای پیربازار از سوی وزارت کشور، ابراز امیدواری کرد: با تاسیس شهرداری پیربازار شاهد توسعه و رونق بیش از پیش این منطقه باشیم.
شرکت در نماز جماعت مغرب و عشاء و بازدید از امکانات و تجهیزات ستاد مدیریت بحران روستای کماکل از دیگر برنامه های فرماندار رشت در بازدید از این روستا بود.