طی هشت ماه سال جاری ( ابتدای فروردین لغایت پایان آبان ماه ) 16 میلیون و 608 هزار و 300 لیتر نفت سفید در گیلان به مصارف خانوار ( عادی و صعب العبور ) کشاورزی و مصرف کنندگان جزء رسیده است .

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان : مجتبی شکوری ،  مدیر منطقه با اعلام خبر فوق افزود : «  ۱۶ میلیون و ۶۰۸ هزار و ۳۰۰  لیتر برای ۷۷  باب فروشندگی استان ارسال شده که از این مقدار ۱۰ میلیون و ۳۱۷ هزار و ۲۴۰ لیتر به مصرف خانوار ( مناطق عادی و صعب العبور ) و شش میلیون و ۲۹۱ هزار و ۶ لیتر به مصرف کشاورزی و مصرف کنندگان جزء رسیده است  . »

وی با اشاره به اینکه  سوخت خانواراز ابتدای سال تاکنون و طی پنج فقره کالابرگ الکترونیکی توزیع شده است ؛ افزود : « از میزان سوخت توزیع شده برای مصارف خانوار ، هفت میلیون و ۸۶۲ هزار و ۶۴۰ لیتر برای خانوارهای عادی و دو میلیون و ۴۵۴ هزار و ۶۰۰ لیتر برای مناطق صعب العبور  تخصیص یافته است  . »

*سهمیه آذر ماه  نفت سفید استان  اعلام شد

مدیر منطقه گیلان همچنین از تخصیص سهمیه نفت سفید آذر ماه برای خانوارهای مناطق فاقد گاز طبیعی و سخت گذر استان خبر داده و افزود : « این سهمیه برای خانوارهای یک تا هفت نفره  مناطق عادی و صعب العبور به میزان  ۲۱۰ لیتربرای سرپرست هر خانوار در نظر گرفته شده  است که در کارت‌های الکترونیکی بانکی خانوارهای نفت سوز شارژ شد . »

  • منبع خبر : شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان