رئیس کمیسیون توسعه پایدار شورای اسلامی شهر رشت به آسفالت معابر و خیابان های شهر اشاره کرد و گفت : تولید بیش از ۵۴ هزار تن آسفالت توسط سازمان عمران شهرداری رشت قابل تقدیر است.

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از مدیریت ارتباطات شهرداری رشت، سید حسین رضویان پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ در جلسه شورای اداری شهرداری با قدردانی از تلاش کارکنان این مجموعه به واسطه خدماتی که به شهروندان ارائه می کند اظهار کرد : به شهردار در راستای پیگیری موضوع پسماند خدا قوت می گویم.

وی، وظایف شهرداری را دارای جزئیات بی شماری عنوان کرد و افزود : انتظار داریم شهرداری در پرداختن به موضوع ها از بودجه بندی محتوایی برخوردار باشد.
رئیس کمیسیون توسعه پایدار شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه رشت نیازمند روزآمدی است تا مقصد گردشگری باشد، تصریح کرد : اگر قرار است سالانه ۲۰ میلیون نفر وارد رشت شوند و یک یا دو روز بمانند این امر نیازمند تغییرات در شهر است و می طلبد نقاط اصلاحی انجام شود.

رضویان ، المان های شهر رشت را ضعیف عنوان کرد و گفت : المان های قابل دفاعی در سطح شهر نداریم و این امر نیازمند توجه مدیران مربوطه است.

وی با قدردانی از تولید بیش از ۵۴ هزار تن آسفالت توسط سازمان عمران شهرداری رشت در سال جاری ، بیان کرد: امیدواریم روزی به ما اعلام کنند که پروژه های در حال اجرا به اتمام رسیده و این امر مستلزم سرعت عمل در کارها است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت به نزدیک شدن به موعد ارائه لایحه بودجه شهرداری به شورا اشاره کرد و یادآور شد: اینکه در موعد انتخابات برای نقاط محروم شعار می دهیم این امر مستلزم آن است در قالب لایحه بودجه برای هر منطقه محروم پروژه ای تعریف کنیم تا شهروندان دلخوش شوند.

  • منبع خبر : شهرداری رشت