دکتر بهروزی به عنوان رئیس جدید اداره دامپزشکی رشت معرفی شد.
به گزارش مرجع آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ مهندس علی فتح اللهی در نشست تکریم و معارفه رئیس اداره دامپزشکی شهرستان رشت که با حضور مدیر کل دامپزشکی گیلان در دفتر کار فرماندار رشت برگزار شد با بیان اینکه مجموعه دامپزشکی مستقیما با مبحث سلامتی جامعه در ارتباط است، اظهار داشت: در حوزه دامپزشکی، نوعی از اعتمادسازی و به تبع آن امنیت اجتماعی و روانی در بین مردم ایجاد می شود و مردم به درایت، کنترل و نظارت این مجموعه بر نحوه ذبح دام و طیور و انجام سایر وظایف محوله، کاملا اطمینان دارند.
فرماندار شهرستان رشت بر لزوم تشدید نظارت ها در دوران شیوع ویروس کوید ۱۹ تاکید کرد و در ادامه افزود: تاثیرگذاری و حساسیت کار اداره دامپزشکی در این مدت بیش از پیش احساس می شود و در همین راستا می تواند تاثیر بسیار زیادی بر سلامت روحی و روانی افراد جامعه داشته باشد.
این مقام مسئول عملکرد حوزه دامپزشکی را عملکردی با گستردگی بالا دانست و تصریح کرد: تعداد محدود پرسنل و کمبود امکانات و تجهیزات، باعث دشواری فراوانی برای انجام وظایف عزیزان در این سازمان شده است و اهمال در انجام هر یک از وظایف محوله می تواند صدمات جبران ناپذیری را به بطن جامعه وارد سازد.
مهندس فتح اللهی با بیان اینکه عملکرد سازمان دامپزشکی در شهرستان رشت، بیش از سایر شهرستان های استان زیر ذره بین نظارت مسئولین قرار دارد، بیان کرد: این نظارت دوچندان، امتیاز بزرگی برای این مجموعه محسوب شده و مسئولی که وسواس و دقت را لازمه انجام وظایف خویش بداند، از این نوع کنترل و نظارت استقبال خواهد کرد.
فرماندار شهرستان  رشت در ادامه اضافه کرد: پیشگیری از بروز هر گونه نا امنی اجتماعی بسیار مهم بوده و در صورت بروز هر تخلفی، ما موظف به برخورد طبق ضوابط و قوانین با چاشنی درایت و تدبیر در امور هستیم تا نگاه بدبینی در سطح جامعه نهادینه نشود.
در پایان این نشست با تقدیر از زحمات و تلاش های دکتر سیده طاهره شهیدی، دکتر مهدی بهروزی به عنوان رئیس جدید اداره دامپزشکی شهرستان رشت معرفی شد.
  • منبع خبر : فرمانداری رشت