یم فوتبال تراکتورسازی تبریز عصر امروز (جمعه) در هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال، با نتیجه یک بر صفر مقابل پیکان شکست خورد و در رده چهارم جدول رده‌بندی باقی ماند.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز عصر امروز (جمعه) در هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال، با نتیجه یک بر صفر مقابل پیکان شکست خورد و در رده چهارم جدول رده‌بندی باقی ماند.

این شکست هواداران تراکتورسازی را عصبانی کرد و آنها با بازیکنان این تیم و سپس با مأموران نیروی انتظامی، درگیر شدند. در پایان غائله‌های مربوط به این مسابقه، ۵۰ هوادار تراکتورسازی، یکی از کارکنان اورژانس و چند مأمور نیروی انتظامی مصدوم شدند.
حواشی جنجالی این دیدار را می توانید در ذیل بخوانید:
*
 پس از باز شدن دروازه تراکتورسازی، یکی از هواداران این تیم دچار حمله قلبی شد. پس از این اتفاق، آمبولانس حاضر در ورزشگاه بلافاصله به مقابل سکوها آمد.
* پس از سوت موعود بنیادی‌فر و اتمام این دیدار، تعدادی از هواداران تراکتورسازی به داخل زمین آمدند و به عملکرد بازیکنان و کادرفنی اعتراض کردند. همچنین در اقدامی عجیب، یکی از این هواداران یک سیلی به صورت مسعود شجاعی، کاپیتان این تیم و تیم ملی زد. در ادامه اشکان دژاگه وارد این ماجرا شد و به هواداری که به صورت شجاعی ضربه‌ای زده بود، یک سیلی زد.
* هواداران تراکتورسازی پس از پایان بازی حاضر به ترک ورزشگاه نشدند و با شکستن صندلی‌ها و پرتاب آنها به داخل زمین شعار «بازیکن بی‌غیرت نمی‌خواهیم، نمی‌خواهیم» سر دادند.
* محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی پس از صحبت کوتاه با هواداران به سمت رختکن این تیم رفت.
* دو دستگی در بین هواداران در حمایت از تراکتورسازی به وجود آمد و تعدادی از آنها معتقد بودند که همچنان باید از تیم خود حمایت کنند.
* به دلیل درگیری‌هایی که رخ داد چندین نفر از تماشاگران و حتی یکی از ماموران اورژانس مصدوم شدند.
* در کریدور رختکن محمدرضا زنوزی با ناظر فدراسیون در این بازی روبه‌رو شد و به او به شدت اعتراض کرد. او می‌گفت فدراسیون مقصر تمامی این مشکلات است و باعث شده این اتفاقات رخ دهد.
* تعدادی از هواداران به کوه‌های اطراف ورزشگاه رفتند و در آنجا مشغول پرتاب سنگ و اعتراض شدند. پرتاب سنگ به طرف خودروهای اداری و آمبولانس‌ها در اطراف ورزشگاه باعث شد این وسایل نقلیه به درون زمین بیاند و در پیست ورزشگاه استقرار پیدا کنند.
* سر چند تن از مسئولان برقرار کننده مرد در ورزشگاه و هواداران که در گوشه و کنار حضور داشتند به دلیل پرتاب سنگ شکسته شد.
* تصاویر برخی از وقایع اتفاق افتاده در ورزشگاه توسط خبرگزاری فارس منتشر شده است که می‌توانید این تصاویر را در قسمت عکس‌ها مشاهده کنید./تسنیم