مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به تقاضای ثبت‌نام کتاب‌های درسی گفت: تاکنون ۷۲ درصد دانش‌آموزان استان برای دریافت کتاب ثبت‌نام کرده‌اند که از این نظر جزو ۸ استان برتر کشور هستیم.

محمد رحمتی در نشست شورای آموزش و پرورش با قدردانی از زحمات معلمان در سال تحصیلی گذشته اظهار کرد: بر اساس تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا، امتحانات در دو پایه نهم و دوازدهم به صورت حضوری بر اساس ضوابط دقیق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال انجام است؛ امتحانات پایه نهم در ۹۵۲ مدرسه و پایه دوازدهم در ۲۳۹ حوزه امتحانی برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش با تشکر از استاندار و فرمانداران در کمک به برگزاری ایمن آزمون‌های پایانی افزود: در این راستا با بازدیدهای مستمر و رعایت موازین دقیق بهداشتی و آموزشی بحمدالله رضایت نسبی خانواده‌ها در این عرصه جلب شده است.

رحمتی با ابراز امیدواری از بازگشایی مدارس در سال تحصیلی آینده خاطرنشان کرد: برگزاری امتحانات فرصت مناسبی برای سنجش شرایط آموزش حضوری دانش‌آموزان در سال تحصیلی آینده است.

وی با اشاره به تقاضای ثبت‌نام کتاب‌های درسی گفت: تاکنون ۷۲ درصد دانش‌آموزان استان برای دریافت کتاب ثبت‌نام کرده‌اند که از این نظر جزو ۸ استان برتر کشور هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به هدف گذاری سال تحصیلی شاد برای دانش‌آموزان در سال آینده، تصریح کرد: با سازمان دهی دبیران و کلاس‌های درس در قالب برنامه پروژه مهر، کسب تجربیات لازم در ۲ سال اخیر و واکسیناسیون عمومی، امیدها به برگزاری کلاس‌های حضوری در سال تحصیلی آینده پر رنگ‌تر شده است.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایسنا