در شهرستان رشت همزمان با نخستین روز نام‌نویسی از داوطلبان ، 21 نفر ثبت نام نموده اند که سه نفر خانم و هیجده نفرآقا هستند.

به گزارش مرجع آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت، نام‌نویسی از داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر، هشت صبح امروز در فرمانداری رشت، همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

براساس جدول زمانبندی منتشر شده توسط ستاد انتخابات کشور، نام‌نویسی از داوطلبان تا روز سه شنبه، ۲۶ اسفند ادامه دارد. افراد همه روزه در بازه زمانی ۸ الی ۱۸ می‌توانند برای ثبت‌نام اقدام کنند.

در شهرستان رشت همزمان با نخستین روز نام‌نویسی از داوطلبان، ۲۱ نفر ثبت نام نموده اند که سه نفر خانم و هیجده نفرآقا هستند.

از این تعداد، ۶ نفر با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت، ۷ نفر از طریق نسخه ویندوز و قابل نصب بر روی کامپیوتر، ۱ نفر از طریق اپلیکیشن موبایلی و ۷  نفر نیز با مراجعه حضوری به فرمانداری رشت، اقدام به ثبت نام نمودند.

لازم به ذکر است از ۲۱ نفر ثبت نام کننده روز اول، تعداد ۱۱ نفر از شهر رشت، ۴ نفر از شهر پیربازار، ۲ نفر از شهر لولمان، ۲ نفر از شهر خشکیبجار، ۱ نفر از شهر سنگر و ۱ نفر از شهر لشت نشاء فرآیند ثبت نام خود را به اتمام رساندند.

ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بیست و هشت خرداد سال‌۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

  • منبع خبر : فرمانداری رشت