این نشست با موضوع جهاد تبیین و به مناسبت هفته بسیج و با حضور محمد تقی مهدیزاده رئیس هیئت مدیره ومدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ،حجت الاسلام والمسلمین صدیق مسئول تربیت و آموزش سپاه قدس گیلان به میزبانی توزیع برق گیلان برگزار شد.

 به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین  – در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین صدیق به ویژگی های مدیران جهادی و انقلابی و رسالت مدیران و انتظارات در مباحث طرح خود حفاظتی پرداخت.

 وی گفت: بحث جهاد تبیین و بیان دستاورد‌های عظیم انقلاب اسلامی و امیدآفرینی بسیار مهم است .

مسئول تربیت و آموزش سپاه قدس گیلان  ابراز امیدواری کرد برنامه‌های هفته بسیج سال جاری به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

حجت الاسلام والمسلمین صدیق با بیان اینکه فرمان حضرت امام (ره) در تشکیل بسیج مستضعفین نشان‌دهنده دوراندیشی و تدبیر امام راحل بود که نیرویی مردمی برای خدمت به کشور ایجاد کند، افزود: در طول سال‌هایی که بسیج فعالیت کرده همه برکات این نیرو را در عرصه‌های مختلف سازندگی، دفاع مقدس، روشنگری و هر بخشی که نیاز بوده مشاهده کرده‌اند.

وی اضافه کرد: رهبرمعظم انقلاب اسلامی حکیمانه شعار امسال را تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرینی انتخاب کردند و  حمایت تاپای جان از علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان را اعلام کردند که تحقق کلام راهبردی و قدرت‌ساز امام علی(ع) است که فرمودند علم سلطان و اقتدار است، آن کس که آن را بیابد غالب می‌شود و آن‌که آن را نیابد ضعیف می‌شود.

مسئول تربیت و آموزش سپاه قدس گیلان ادامه داد: تشکیلات مجامع بسیج استان، شهرستان و هیئت‌های اندیشه ‌ورز با هوشمندی و دستورالعملی جامع در گروه‌های آموزش و تربیت، بهداشت، سلامت و محیط زیست، آموزش علم فناوری، مدیریت حکمرانی زنان و خانواده سامان پیداکرده‌اند و در جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و پیشرفت و توسعه کشور و حل معضلات و تبدیل تهدیدها به فرصت عمل می‌کنند.

در ادامه این نشست رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت : نشست‌های جهاد تبیین با حضور ارکان بسیج در بین اقشار مختلف استان و تشکیل جلسات مدیریت حکمرانی در ادارات و مطالبه‌گری از مقامات استان در راستای توسعه کشور بسیار ارزشمند و راهگشا خواهد بود.

وی از جهاد تبیین به عنوان یک جهاد همه‌جانبه در بخش‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، مذهبی یاد کرد و خاطرنشان کرد: طرح جهاد تبیین در شورای فرهنگی اینشرکت و پایگاه مقاومت بسیج حضرت قمربنی هاشم به تصویب رسیده است که متعاقباً با تولید محتوا مرتبط با جهاد تبیین ‌برای نشر و ترویج این مفاهیم ‌عمل خواهند کرد.

در انتها سید محمد علی میری نرگسی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت قمربنی هاشم شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان اظهار داشت: بسیج هرجا وارد شده موفق بوده و به کمک سایر نهاد‌ها آمده است و همیشه خوش درخشیده است که آثار این حضور را در همه بخش‌ها می‌توان دید وامروز نیز در عرصه جهاد تبیین وارد شده است و هرکس که توانایی دارد در این عرصه باید وارد شود و روشنگری کند.

وی با اشاره به ضرورت تقویت مفاهیم فرهنگی و اعتقادی از طریق بسیج در عرصه ورزش و جوانان افزود: رویکرد اصلی فعالیت ها باید مفاهیم فرهنگی و اعتقادی باشد تا بسیج بتواند نقش و اثرگذاری مثبتی درمیان جامعه ورزش و جوانان استان داشته باشد.

گفتنی است در این نشست جمعی از معاونین،مدیران ،فرماندهان پایگاه های بسیج کارگری وهمکاران بسیجی اینشرکت نیز حضور داشتند.

  • منبع خبر : توزیع برق استان گیلان