جلسه تودیع و معارفه مدیر اسبق و سرپرست جدید امور ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت با حضور اعضای شورای اسلامی برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از  واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت_ مراسم تودیع سید پیام جعفری نیا مدیر اسبق و معارفه لاله طالبی سرپرست جدید مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری سه‌شنبه یکم آذر ۱۴۰۱ با حضور اعضای شورای شهر، معاون مالی اقتصادی، معاون خدمات شهر، رییس حراست، رییس بازرسی و دیگر مدیران شهرداری برگزار شد.
سید حسین رضویان عضو شورای اسلامی شهر رشت در این جلسه ضمن تقدیر از عملکرد مدیر روابط عمومی شهرداری رشت این حوزه را در هر دستگاه و نهادی حوزه‌ای بسیار تعیین کننده و اثرگذار خواند و عنوان کرد: انتظارات از روابط عمومی بسیار زیاد و گسترده است و امیدواریم همبستگی خوبی را در شهرداری شاهد باشیم که این امر بدون شک به نفع شهر تمام خواهد شد.
 
رضا عاشری عضو دیگر شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه ضمن تاکید بر تولید محتوا با رویکرد آموزش شهروندی توسط واحد روابط عمومی تصریح کرد: از واحد ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت انتظار کار جهادی داریم به طوریکه خروجی این کار را سطح شهر شاهد باشیم.
 
ماه پسند معاون مالی شهرداری رشت هم در این جلسه مطالبی بیان داشت و اضافه کرد: برای مدیران قدیم و جدید واحد روابط عمومی شهرداری رشت آرزوی توفیق دارم و امیدوارم شاهد تعالی این بخش و آگاهی بخشی شهروندان از اقدامات عمرانی شهرداری باشیم.
 
لاله طالبی سرپرست جدید ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت نیز در این جلسه ضمن قدردانی از شهردار رشت و اعضای شورای اسلامی شهر ابراز داشت: در مدت ۱۶ سالی که در مجموعه شهرداری رشت حضور داشتم همواره به دنبال تعامل و همبستگی بودم و از اندوخته‌های خود در راستای اعتلای واحد روابط عمومی و نشان دادن عملکرد شهرداری به شهروندان استفاده خواهم کرد.
 سید پیام جعفری نیا مدیر سابق واحد ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت نیز در این جلسه با بیان اینکه روابط عمومی نیاز به توجه دارد، افزود: ۲۰ آذر برنامه شهر خلاق را در پیش داریم و امیدوارم واحد روابط عمومی بتواند در برنامه پیش روی خود موفق ظاهر شود.
لازم به ذکر است در پایان این جلسه از زحمات و تلاش های سید پیام جعفری نیا تقدیر و به جای ایشان لاله طالبی به عنوان سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت معارفه شد.
 
  • منبع خبر : شهرداری رشت