عبدالله پاکاری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان بیان داشت: بازنشستگان گنجینه های هر سازمان هستند.
عبدالله پاکاری در جلسه هم اندیشی کانون های بازنشستگان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان،بازنشستگی را یک مرحله جدید از زندگی افراد دانست و اظهار کرد:متاسفانه واژه بازنشستگی یک برداشت منفی را در ذهن ایجاد می کند.
به گزارش مرجع آنلاین به نقل از  ایثار گیلان،پاکاری با بیان اینکه کشورهای توسعه یافته اهمیت خاصی برای نیروی انسانی قائل هستند،افزود:نیروی انسانی شاخص اصلی رشد و توسعه و پیشرفت جوامع است و لذا بازنشستگان سرشار از تجربه و توانایی و مهارت و شایستگی هستند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان،بازنشستگی را به معنی پایان عمر مفید کاری ندانست و اضافه کرد:بازنشستگان گنجینه های هر سازمان هستند و لذا نادیده گرفتن این گنجینه نه تنها به سازمان و سیستم،بلکه به کل جامعه آسیب وارد می کند.
پاکاری،وضعیت بازنشستگان را آیینه شاغلین دانست و گفت:هرگونه تصمیم گیری درباره بازشستگان ارتباط مستقیم با بازدهی و روحیه نیروهای شاغل دارد،زیرا شاغلین خودشان را در ردیف بازنشستگان آینده می بینند.
وی با تاکید بر لزوم تکریم و پاسداشت بازنشستگان،یادآور شد:در آموزه های دینی ما نیز تکریم افراد سالخورده مورد توجه است و بازنشستگان عمر خود را صرف خدمت به مردم کردند.در این میان بازنشستگان بنیاد جایگاه ویژه ای دارند زیرا در خدمت خانواده های شاهد و ایثارگر بودند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان،از کانون های بازنشستگان خواست مطالبات خود در حوزه به روزرسانی قوانین و ارتقای وضعیت رفاهی و درمانی را افزایش دهند و اظهار کرد: کانون ها در کنار هم هم افزایی داشته باشند و پیگیر مطالبات باشند.
پاکاری، با اشاره به حضور ۲۰۰ همکار بازنشسته در بنیاد گیلان،خاطرنشان کرد: پایش سلامت بازنشستگان باید در دستور کار بنیاد قرار گیرد.
  • منبع خبر : ایثار گیلان