استفاده از ظرفیت مطبوعات استان برای اجرای شایسته طرح ملی بهینه سازی مصرف موتورخانه ها.

جلسه هم اندیشی مدیرعامل مطبوعات گیلان و تنی چند از مدیران مسئول جراید با مدیرعامل شرکت گاز استان در سالن کنفرانس مدیریت عامل شرکت گاز برگزار شد.

به گزارش مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان  حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در دیدار با مدیرعامل و اعضای خانه مطبوعات استان با اشاره به گازرسانی گسترده به اقصی نقاط گیلان، گزارشی از وضعیت گازرسانی در استان را ارائه کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام برخورداری بیش از یک میلیون و ۱۲۲ هزار مشترک (۹۸ درصد خانوارهای شهری و روستایی استان) از نعمت گاز طبیعی اظهار داشت: برای تحقق این مهم بیش از ۲۱ هزار کیلومتر شبکه گاز اجرا و بالغ بر ۶۰۲ هزار انشعاب گاز در استان نصب شده است.

حسین اکبر در ادامه با اشاره به شروع طرح ملی بهینه سازی مصرف موتورخانه های واحدهای خانگی و تجاری عنوان کرد: در استان گیلان بالغ بر ۲ هزار مشترک واجد شرایط ثبت نام در این طرح بزرگ می باشند و تمهیدات لازم برای ارائه خدمات در حال انجام می باشد.

این مقام مسئول ضمن تشریح کامل فرآیند انجام طرح مذکور و ارائه خدمات به مشترک، گفت: اجرای این طرح سهم بسزائی در بهینه سازی مصرف سوخت موتورخانه ها داشته و موجب صرفه جویی در هزینه پرداختی مشترکین خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ادامه داد: در این طرح، مشترکین مذکور هزینه ای را درخصوص اصلاح مصرف موتورخانه منزل خود پرداخت نکرده و هزینه ها توسط شرکت گاز پرداخت خواهد شد.

حسین اکبر همچنین با تاکید برتعامل و ارتباط هرچه بهتر با پیمانکاران با صلاحیت در جهت اجرای شایسته این طرح ملی، اظهار داشت: هم اکنون وضعیت اشتغال مناسبی برای پیمانکاران مربوطه وجود دارد و اجرای طرح سبب رونق اشتغال برای این عزیزان خواهد شد.

وی در خاتمه  نقش رسانه را درجهت تحقق فرهنگ سازی مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی ضروری برشمرد و بیان کرد: خانه مطبوعات به عنوان یکی از اضلاع اطلاع رسانی در استان می تواند با پوشش مناسب پیام های ایمنی همچون سرویس وسایل گرمایشی، نصب کلاهک H، بررسی خروجی دودکش ها و … شرکت گاز را در راستای فرهنگ سازی مصرف یاری رساند.

همچنین در این دیدار مدیران مسئول روزنامه ها به بیان دیدگاه های خود پرداختند و در خاتمه کریم خورسندی مدیرعاملخانه مطبوعات گیلان ضمن قدردانی از عملکرد مناسب شرکت گاز در بحران برف سال های گذشته اظهار داشت: این عملکرد موجب جلب اعتماد  مردم استان شده است و امیدوارم شرکت گاز، امسال نیز همانند سال های گذشته خدمات مناسبی را به مردم شریف گیلان ارائه دهد.

  • منبع خبر : شرکت گاز استان گیلان