ایجاد هماهنگی های لازم بین نیروهای عملیاتی و تدوین راهبردهای نوین و متنوع در مواجه با بحران های احتمالی ضروری است

در این جلسه که با حضور رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ،قائم مقام اجرائی در امورشهرستان ها،مدیر توزیع برق شهرستان رشت،معاونین و مدیران ارشد ستادی و امورهای اجرائی در سالن شماره ۳ ستاد توزیع برق گیلان برگزار شد، نسبت به واکاوی خسارات وارده و روشهای افزایش ضریب اطمینان شبکه در مواجه با بحران های احتمالی پیش رو اقدام شد.

در آغاز این نشست مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از زحمات خالصانه و شبانه روزی کارکنان و مدیران امورهای اجرائی درگیر در بحران تندباد آذرماه سال جاری به دلیل عملیات اصلاح و ترمیم نقاط آسیب دیده و رفع خاموشی های حاصل از خسارات وارده در کمترین زمان ممکن تشکر و قدر دانی بعمل آورد.

هنرمند از صبر و شکیبائی مشترکین محترم شهرستان های تالش،هشتپر،رضوانشهر و ماسال به جهت همراهی با کارکنان این شرکت سپاسگزاری کرد .

درادامه این نشست ، حاضرین ضمن ارائه گزارش و تشریح عملکرد امورهای مربوطه به لزوم ایجاد هماهنگی های لازم و تدوین راهبردهای نوین و متنوع در مواجه با بحران های احتمالی و مشابه در زمستان سال جاری تاکید داشتند.

لازم به توضیح است در اثر وزش باد شدید و تندباد در استان گیلان در آذرماه سال جاری خسارتی معادل ۸۱ میلیارد ریال به شبکه های توزیع برق وارد آمده است

 
  • منبع خبر : توزیع برق گیلان