رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به همراهی استاندار و ۱۰ تن از مدیران کل و روسای سازمان‌های استان پاسخگوی جامعه شاهد و ایثارگر گیلانی در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان شد.
به گزارش پایگاه خبری مرجع انلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب دا)، در راستای طرح سپاس، میز خدمت خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان گیلان به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در نمازخانه اداره کل بنیاد شهید گیلان برگزار شد.
در این برنامه که با حضور  اسدالله عباسی-استاندار گیلان، مدیران کل و رؤسای ۱۰ سازمان استان گیلان ازجمله دکتر محمدتقی آشوبی – رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و  بنیاد مسکن، تأمین اجتماعی، هلال‌احمر، منابع طبیعی، کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی، صداوسیما، جهاد کشاورزی و شهرداری رشت برگزار شد،  از نزدیک به مشکلات و معضلات جامعه شاهد و ایثارگر پاسخ  داده شد.
در این قرارگاه پاسخگویی، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و سازمان ها با حضور در  بنیاد شهید و ایثارگران استان  و محل رجوع جامعه شاهد و ایثارگری  پاسخگوی درخواست های آنان در  حوزه‌های آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، اشتغال، درمان و مسکن بودند.
دکتر محمدتقی آشوبی – رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در این میز خدمت با اشاره به اینکه بیشتر مراجعین از متقاضیان درمان هستند، بر عزم جدی دانشگاه به جهت خدمت بیشتر و روزافزون به جامعه شاهد و ایثارگر خبر داد.
بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی گیلان، جامعه شاهد و ایثارگر می‌توانند همه‌روزه به‌ویژه سه‌شنبه هر هفته با مراجعه به معاونت‌ها و مراکز تابعه، به‌صورت مستقیم با مسئولان نظام سلامت استان ارتباط گرفته و دغدغه‌های خود را مطرح و خدمات مربوطه را دریافت کنند.
به گزارش وبدا، گیلان ۱۳۸ هزار نفر عضو جامعه شاهد و ایثارگر گیلان دارد.
  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان