معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب گیلان با حضور در سامانه 122 پاسخگوی مشکلات مردم شد.

به گزارش مرجع آنلاین به نقل از دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفای گیلان؛ رضا سبحانی در دفتر ارتباط با مشتریان این شرکت و از طریق سامانه ۱۲۲ به مدت یکساعت به صورت برخط با مردم گفت و گو کرد و به مشکلات آنان پاسخ داد.

بیشترین تماس های امروز در خصوص قبوض آب بهاء ، قرائت کنتور، فروش انشعاب، شکستگی و ترمیم خطوط بود.

بنابراین گزارش؛ در راستای ارائه خدمات غیرحضوری و پرهیز از مراجعات غیرضروری، معاونین و مدیران شرکت آب و فاضلاب گیلان با اطلاع رسانی قبلی از طریق شبکه های اجتماعی، به صورت هفتگی از طریق سامانه ۱۲۲ بطور مستقیم پاسخگوی تماس های مردمی می باشند.

  • منبع خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گیلان