هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان با همراهی نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی از مراکز بهداشتی و درمانی این شهرستان بازدید و زیرساخت‌های نظام سلامت آن را مورد بررسی قرار دادند.
به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب‌دا)، دکتر محمدتقی آشوبی- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با همراهی دکتر مهرداد گودرزوند چگینی- نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی و همچنین هیئت رئیسه دانشگاه و مسوولان‌ شبکه بهداشت و درمان شهرستان به منظور بررسی و پیگیری امور سلامت رودبار در این شهرستان حضور یافتند.
هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نخستین دقایق حضور در شهرستان رودبار در گلزار شهدای لوشان حضور یافت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.
هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان در مرکز درمانی شبانه روزی شهر لوشان حضور یافت و ضمن پایش شاخص‌های سلامت، آخرین وضعیت درمانی-دارویی این مرکز را بررسی و ارزیابی کرد.
بازدید از مرکز درمانی تأمین اجتماعی شهر لوشان و بازدید از مرکز جامع خیرساز، از دیگر برنامه‌های هیئت رئیسه دانشگاه در این شهر بود.
دکتر محمدتقی آشوبی-سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دکتر مهرداد گودرزوند چگینی-نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی و هیئت رئیسه دانشگاه همچنین در بیمارستان ۳۱ خرداد شهر منجیل نیز حضور یافتند.
دکتر آشوبی در جریان این بازدید ضمن بازدید از بخش‌های اداری و درمانی بیمارستان ۳۱ خرداد منجیل، از تلاش‌های کادر درمان تقدیر و کمبودهای احتمالی موجود در بیمارستان را بررسی کرد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین در گفت‌وگو با تعدادی از بیماران و همراهان‌شان در جریان کمیت و کیفیت خدمات درمانی بیمارستان ۳۱ خرداد منجیل به آن‌ها قرار گرفت.
بازدید از مرکز جامع خدمات سلامت و مرکز بهداشتی درمانی شماره ۲ منجیل ، آخرین برنامه حضور هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان و مسوولان‌ شهرستان رودبار در شهر منجیل بود.
هیئت رئیسه دانشگاه در ادامه بازدید از مراکز سلامت‌محور شهرستان رودبار، به شهر شکوفه‌های زیتون رسید و وارد بیمارستان حضرت ولی‌عصر (عج) شد.
دکتر آشوبی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، معاونان و مدیران دانشگاه در جریان حضور در بیمارستان رودبار از بخش‌های مختلف بیمارستان بازدید کردند و در جریان نقاط قوت و ضعف بیمارستان ۶۴ تختخوابی قرار گرفتند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جریان بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان ولیعصر (عج) رودبار با کادر درمان دیدار و ضمن تقدیر از تلاش‌های آن‌ها، کمبودها و نواقص موجود را نیز بررسی کرد.
دکتر آشوبی همچنین بر بالین تعدادی از بیماران در بخش‌های مختلف بیمارستان ولیعصر (عج) رودبار حاضر و اوضاع کمی و کیفی خدمات درمانی را مورد پایش و ارزیابی قرار داد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین به صورت سرزده از یک داروخانه شبانه روزی در شهر رودبار بازدید کرد و ذخایر دارویی، کمبودها و چالش‌های آن واحد سلامت‌محور خصوصی را مورد بررسی قرار داد.
هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان در آخرین بخش از حضور در شهرستان رودبار از مرکز خدمات جامع سلامت روستایی دشتویل از توابع بخش رحمت‌آباد و بلوکات این شهرستان نیز حضور یافت.
دکتر آشوبی در جریان این حضور از بخش‌های خدمات رسان این واحد سلامت‌محور بازدید کرد و کم و کیف زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های موجود را مورد بررسی قرار داد.
بیمارستان سلامت رستم‌آباد شهرستان رودبار، آخرین بخش از عرصه‌ سلامت‌محوری بود که امروز میزبان هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان شد.
دکتر آشوبی در جریان این بازدید میدانی نیز ضمن تقدیر از تلاش‌های کادر درمان، بر ضرورت توسعه خدمات درمانی به مردم در بیمارستان سلامت رستم‌آباد تاکید کرد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین به صورت سرزده از یک داروخانه شبانه روزی در شهر رودبار بازدید کرد و ذخایر دارویی، کمبودها و چالش‌های آن واحد سلامت‌محور خصوصی را مورد بررسی قرار داد.
  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان