خدمات غیرحضوری با مراجعه به اپیلکیشن برق من امکان پذیر است.

به گزارش مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ؛ مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان در جلسه کمیته بحران و پدافند غیرعامل گفت: خدمت رسانی به مردم باید در اولویت قرار گیرد.

هنرمند با اشاره به اهمیت پایداری برق اضافه کرد: تمامی واحد ها و اکیپ های عملیاتی می بایست با توکل به خداوند متعال و بکارگیری تمامی ظرفیت های موجود و تلاش مضاعف برای گذر از زمستان سال جاری آمادگی لازم را داشته باشند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان ضمن تاکید بر آمادگی همه واحد های عملیاتی و پشتیبانی در جهت گذر از زمستان سال جاری یادآور شد:  این شرکت افتخار دارد که در راستای خدمت رسانی به مردم فهیم استان همواره شعار تلاش بی منت ، تامین برق پایدار ، رضایت مشترکین را سرلوحه کار خود قرار داده و همواره در جهت تحقق آن تلاش می کند .

این مقام مسئول در پایان با بیان اینکه تحقق اهداف شرکت فقط با همکاری و هماهنگی پرسنل همیشه همراه شرکت صورت می پذیرد افزود: مشترکین نیز میتوانند با مراجعه به اپیلکیشن برق من از خدمات غیر حضوری شرکت بهره مند شوند.

گفتنی است در این جلسه مباحث مرتبط وهمکاری دستگاههای اجرایی مورد بررسی قرار گرفت.

  • منبع خبر : شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان