دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان در جشنواره خیرین مدرسه ساز استان گیلان اظهار کرد:خیرین مدرسه ساز خالق اندیشه های پاک و اثرگذار جامعه هستند.

 به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی نوسازی مدارس گیلان -دکتر اسدالله عباسی عصر (یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ ) در بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز گیلان با تکریم جایگاه ارزشمند این قشر اثر گذار جامعه، اظهار کرد: باید تکریم از خیرین در همه بخش ها بعنوان یک تکلیف و فرهنگ تبدیل شود.

وی با اشاره به گام بلند و ارزشمند خیرین مدرسه ساز، افزود: اکثر اقشار مردم که به نوعی با مدارس ارتباط دارند خودشان را مدیون خیرین مدرسه ساز می دانند.

استاندار گیلان با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز سنگ بنای کمال یابی و آگاهی بخشی جامعه را فراهم می کنند، گفت: خیرین مدرسه ساز کار مانا و جاودانه ای برای آگاهی بخشی جامعه انجام می دهند کاری که تا ابد منشا خیر و برکات است.

دکتر عباسی با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز نگاه توسعه محور و آینده نگر دارند، اضافه کرد: ریشه محرومیت با بذر آموزش و پرورش و در مدارس از بین می رود و آموزش سنگ بنای توسعه و محرومیت زدایی است.

وی با اشاره به اهمیت وجود مدارس و مراکز آموزشی، افزود: مدارس محل پرورش انسان های بزرگ و آینده ساز است و سرمایه گذاری در این بخش بسیار اهمیت دارد.

استاندار گیلان با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز خالق اندیشه های پاک و اثرگذار هستند، گفت: آینده کشور به دست دانش آموزان و از طریق مدارس ساخته می شود.

دکتر عباسی با تاکید بر توجه ویژه در حوزه مدرسه سازی استان، بیان کرد: رویکرد دولت سیزدهم بویژه در گیلان توجه به آموزش و پرورش و تجهیز و نوسازی مدارس است.

نماینده عالی دولت در گیلان تصریح کرد: از محل مصوبات سفر پر خیر و برکت رئیس جمهوری به گیلان ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه نوسازی و تجهیز مدارس استان در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر رفع موانع از سر راه آموزش، افزود: مدارس و فضاهای آموزشی گیلان باید بیشتر مورد توجه دستگاه های خدمات رسان قرار گیرد.

استاندار گیلان با بیان اینکه تکریم خیرین مدرسه ساز که همانند دیگر خیران نیک اندیش با خدا معامله کرده اند، ارزش‌گذاری به جایگاه علم و دانش است، گفت: خیرین مدرسه ساز خالق اندیشه های پاک و اثرگذار جامعه هستند.

  • منبع خبر : نوسازی مدارس گیلان