در آستانه‌ی روز بزرگداشت شهدا، پیش از ظهر پنجشنبه مورخ 1402/12/17 و در راستای تکریم از خانواده های معظم شهداء، مهندس علی دقیق به همراه مهندس عظیم امام پناهی مهندس محمود همرنگ نژاد و اعضای شورای اقامه نماز اداره کل با حضور در منزل شهید شاقلانی از شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس با خانواده مکرم ایشان دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی استان گیلان، مهندس دقیق در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام اظهار داشت: امنیت و استقلال کنونی کشور مرهون از خود گذشتگی شهدا و صبر خانواده معزز آنان می‌باشد.

وی شهدا را مظهر  ایثار، مجاهدت و حماسه تلقی و تصریح نمود: صبر و استقامت خانواده های گرانقدر شهدا  در تاریخ ماندگار و ستودنی است.

 مهندس دقیق با بیان اینکه آرمان‌ها و سیره شهدا بهترین الگو برای نسل امروزی است، بیان داشت: نهادینه سازی فرهنگ تجلیل و تکریم از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و احیا، حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از استراتژی‌های اصلی نوسازی مدارس است و با افتخار به آن پرداخته می شود.

 وی در ادامه مادران و همسران شهدای گرانقدر را الگوی استقامت و ایثار معرفی و اظهار داشت: فرزندان این شهید بزرگوار به همت و مجاهدت مادر گرانقدرشان امروز در جامعه نقش آفرین بوده و در ادامه راه  پدر عزیزشان به مردم سرافراز خدمت رسانی می کنند.

 مدیرکل نوسازی مدارس در پایان با اشاره به خصوصیات اخلاقی و رفتاری مهندس حسین شاقلانی فرزند معظم شهید و از پرسنل زحمت کش اداره کل نوسازی مدارس، اذعان داشت: حضور یکی از فرزندان این شهید والامقام در این اداره کل برای ما افتخار بزرگی است.

در ادامه مهندس حسین شاقلانی فرزند شهید و از کارکنان اداره کل نوسازی مدارس گیلان  به بیان خاطرات پدر شهید بزرگوار خود پرداخت.

  • منبع خبر : نوسازی مدارس گیلان