به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان به همراه سرناظر پروژه های شهرستان رشت با خانواده شهید همرنگ نژاد از شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس گیلان در آستانه فرارسیدن ایام ا… دهه فجر پیش از ظهر یکشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۰۹ در راستای تکریم از خانواده های معظم شهدا و به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان به همراه مهندس سید سعید حسینی سرناظر پروژه های شهرستان رشت با حضور در منزل شهید همرنگ نژاد از شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس با خانواده مکرم ایشان دیدار و گفتگو نمودند.

مهندس دقیق در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا والامقام اظهار داشت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و تکریم از آنان وظیفه همگانی و مایه ی مباهات و افتخار است.

وی با تحسین و تجلیل از صبر و استقامت خانواده های گرانقدر شهدا، تصریح نمود: عزت، امنیت و اقتدار ایران عزیز، مدیون مجاهدت‌ها، رشادت‌های شهدا و ایثارگران و صبر و استقامت خانواده‌های سرافراز آنان است.

  • منبع خبر : نوسازی مدارس گیلان