رئیس سازمان منابع‌طبیعی و آبخیزداری کشور طی تماس تلفنی با دو تن از جنگلبانان استان گیلان و قزوین که در درگیری با قاچاقچیان چوب و متصرفان عرصه‌های منابع‌طبیعی مصدوم شده بودند، از آنها دلجویی کرد.

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی استان گیلان، به گقته سازمان منابع‌طبیعی و آبخیزداری کشور، طی روزهای گذشته در درگیری‌ با قاچاقچیان چوب در لاکان رشت و متصرفان زمین در روستای انگل‌بر سیاهکل و همچنین اجرای حکم قضایی خروج از دام در روستای وروق شهرستان آوج، سه نفر از جنگلبانان گیلان و یک نفر از جنگلبانان استان قزوین دچار مصدومیت شدند.

صبح شنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ دکتر مسعود منصور رئیس سازمان منابع‌طبیعی و آبخیزداری کشور طی تماس تلفنی با جنگلبان یاشا راعی رئیس اداره منابع‌طبیعی و آبخیزداری شهرستان آوج و فرج زاده جنگلبان گیلانی به صورت تلفنی از آنها دلجویی و از جدیت آنها در انجام وظایف سازمانی تشکر و قدردانی کرد.
دکتر منصور حفاظت از جنگل‌ها و مراتع را وظیفه قانونی و راهبردی سازمان منابع‌طبیعی و آبخیزداری بر شمرد و خاطرنشان کرد جنگلبانان علیرغم برخی کاستی‌ها و دشواری‌ها، عاشقانه از منابع‌طبیعی کشور پاسداری و صیانت می‌کنند و خوشبختانه اکثر مردم و دوست‌داران طبیعت همراه و همدل این قشر زحمتکش هستند.
منصور همچنین در گفتگوی تلفنی با مدیران کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری دو استان گیلان و قزوین، خواستار پیگیری جدی امور مربوط به سلامت جنگلبانان مصدوم و همچنین پیگیری قضایی عاملان این درگیری‌ها شد.
گفتنی است جنگلبانان مصدوم که بلافاصله پس از جراحت در بیمارستان بستری شده بودند، اکنون حال مساعد دارند.

 

  • منبع خبر : منبع طبیعی گیلان