بازنشستگان ، از کارافتادگان کلی و همسران بازمانده متقاضی شرکت در فراخوان مستمری بگیران نمونه ، تا دهم تیرماه مدارک و مستندات خود را به تامین اجتماعی تحویل دهند .

به گزارش مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی تامین اجتماعی استان گیلان؛ علی حسین نژاد با اعلام این خبر اضافه کرد: سازمان تامین اجتماعی در ادامه رویکردهای فرهنگی اجتماعی خود بمنظور شناسایی و تجلیل از مستمری بگیران نمونه ، دستورالعمل انتخاب بازنشسته ، ازکارافتاده کلی و همسر بازمانده نمونه را ابلاغ نموده است که بر اساس آن علاقمندان و واجدین شرایط میتوانند نسبت به تکمیل فرم مربوطه و ارائه مدارک و مستندات حداکثر تا تاریخ ۱۰ تیرماه از طریق اداره کل ، مدیریت درمان ، شعب تامین اجتماعی و کانون های بازنشستگی اقدام نمایند .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان میزان سابقه بیمه پردازی ، ایجاد اشتغال و کارآفرینی ، موفقیت های علمی ، هنری ، ورزشی و … ، ارائه پیشنهادها و تجربیات موثر ، تالیف اثر یا تدریس دانشگاهی ، پیشرفت های تحصیلی ، تربیت فرزندان موفق بر اساس دستاوردهای علمی ، ورزشی ، هنری آنان و مشارکت در امور عام المنفعه و فعالیتهای اجتماعی را در کنار تحت تکفل داشتن فرزندان و … را از شاخص های تبیین شده برای شناسایی مستمری بگیران نمونه برشمرد .

خاطر نشان میسازد در طی سالیان اخیر تاکنون بیش از ۱۰ مستمری بگیر نمونه استانی بعنوان چهره برتر ملی در فراخوان این سازمان مورد تجلیل قرار گرفته اند .

شایان ذکر است از منتخبین طی مراسمی در مردادماه امسال ، همزمان با ۲۵ ذی الحجه (( روز خانواده و تکریم بازنشستگان )) تجلیل خواهد شد .

  • منبع خبر : سازمان تامین اجتماعی اداره کل گیلان