بیمارستان 64 تخت خوابی شهید املاکی کومله لنگرود ظرفیت خدمت رسانی به تمامی شهروندان در شرق استان در کنار بیش از 320 هزار نفر از بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در منطقه را داراست .

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، علی حسین نژاد مدیرکل این مجموعه همزمان با عید ولادت حضرت ولیعصر و در حاشیه بازدید از شعبه چابکسر با دکتر امیدوار بخشدار و حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی امام جمعه این بخش دیدار نمود .

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی در این نشست با قدردانی از خدمات ارزشمند تامین اجتماعی و تاثیرگذاری آن در زندگی افراد تحت پوشش ، با بیان اینکه بخش چابکسر به عنوان آخرین منطقه شرقی گیلان علاوه بر دوری از مرکز استان ، با فاصله ۳۵ کیلومتری از مرکز شهرستان از برخی امکانات درمانی محروم میباشد خواستار ایجاد مرکز درمانی تامین اجتماعی برای جبران این کمبود گردید .

علی حسین نژاد در این دیدار با تاکید بر مستقل بودن بخش درمان تامین اجتماعی و ضرورت رعایت سطح بندی های ابلاغی وزارت بهداشت ، با اشاره به افتتاح بیمارستان ۶۴ تخت خوابی شهید املاکی کومله به عنوان دومین بیمارستان ملکی سازمان تامین اجتماعی در گیلان ، افزود : این مرکز درمانی مجهز در زمینی به مساحت دو هکتار و با زیربنای ۱۳۰۰۰ متر با پزشکان و کادر مجرب امکان ارائه خدمات درمانی به شش شهرستان شرق گیلان را داراست .

وی همچنین اظهار داشت : این بیمارستان علاوه بر پوشش بیش از ۳۲۰ هزار بیمه شده و مستمری بگیر و افراد تبعی آنها در منطقه شرق گیلان ، آماده خدمت رسانی به تمامی شهروندان در این محدوده بوده و پیش بینی میگردد حتی از غرب استان مازندران نیز مراجعه کننده داشته باشد .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان خاطر نشان ساخت برای راه اندازی این بیمارستان قریب به ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه گردیده است که ۲۵۰ میلیارد تومان آن بابت ساخت و ۲۵۰ میلیارد تومان نیز برای تجهیزات آن بوده است .

شایان ذکر است بیمارستان ۶۴ تخت خوابی شهیداملاکی در آستانه سالروز ولادت بقیه الله الاعظم با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گیلان و جمع کثیری از مقامات و مسئولین رسماً افتتاح گردیده و آغاز به کار نمود .

  • منبع خبر : تامین اجتماعی گیلان