دومین جلسه کمیته ویژه پیگیری ۲۱ پروژه عمرانی اولویت‌دار شهر رشت به ریاست رحیم شوقی شهردار رشت و با حضور مدیران و معاونت‌های مربوطه برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از واحد خبـر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت_ دومین جلسه کمیته ویژه پیگیری ۲۱ پروژه عمرانی اولویت‌دار شهر در راستای رویکرد جدید شهرداری مبنی بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام  دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ به ریاست رحیم شوقی شهردار رشت برگزار شد.
در این سلسله جلسات، بررسی فنی و تعیین بازه زمانی برای اتمام پروژه‌های اولویت‌دار، سرعت بخشی در کنار شناسایی و رفع هر چه سریعتر موانع عقب ماندگی و توقف پروژه‌های عمرانی مورد توجه قرار می‌گیرد.
همچنین معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی از جمله بخشهایی است که ذیل این کمیته ویژه ماموریت پیدا کرده تا نسبت به تعیین تکلیف پروژه‌ها و پیگیری میزان پیشرفت فیزیکی آنها اقدام کند.
گفتنی است، جلسات کمیته ویژه پیگیری پروژه‌های عمرانی سطح شهر به دستور رحیم شوقی شهردار رشت قرار است به صورت مدون و هفتگی‌ و با حضور معاون حمل و نقل و امور زیربنایی، مدیران مناطق، مدیران عمران مناطق برگزار شود.
  • منبع خبر : شهرداری رشت