رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در بازدید میدانی از محل ستاد معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه، ضمن تقدیر از تلاش‌های کارکنان این معاونت، گفت: فرهنگ و اعتلای آن در جامعه دانشگاهی، دانشجویی و مراکز سلامت‌محور، رویکرد و یکی از اولویت های مهم و اساسی دانشگاه علوم پزشکی گیلان است که باید همه متولیان امر برای ارتقای آن اهتمام جدی داشته باشند.
به گزارش پایگاه خبری مرجع انلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( وبدا)، دکتر محمدتقی آشوبی – رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان پیش از ظهر در ساختمان معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه حضور یافت و از واحدهای مختلف این واحد ستادی بازدید کرد.
وی در بازدید میدانی از واحدهای فرهنگی، دانشجویی، قرآنی و دیگر تشکل‌های مستقر در معاونت فرهنگی، با معاون، مدیران، دبیران و همچنین کارشناسان این واحدها گفت‌وگو کرد و در جریان کم و کیف خدمات این معاونت قرار گرفت.
رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین از بخش‌های پشتیبانی و نمازخانه معاونت فرهنگی و دانشجویی بازدید کرد.
دکتر آشوبی در دیدار با کارکنان و مسئولان معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه، ضمن تقدیر از تلاش‌های ارزشمند و مسئولانه آن‌ها، بر ضرورت کار مستمر و بدون وقفه فرهنگی در سطح دانشگاه و اهتمام به امور دانشجویان تأکید کرد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین در دیدار با مسئولان و کارکنان معاونت فرهنگی دانشجویی، به حساسیت کار فرهنگی اشاره کرد و گفت: فرهنگ و اعتلای آن در جامعه دانشگاهی، دانشجویی و مراکز سلامت‌محور،  رویکرد و یکی از اولویت مهم دانشگاه علوم پزشکی گیلان است که همه متولیان امر باید برای ارتقای آن اهتمام جدی داشته باشند.
وی همچنین بر ضرورت اقدامات بنیادی و زیرساختی فرهنگی در سطح دانشگاه در راستای تحقق دانشگاه اسلامی و در تراز انقلاب، تأکید کرد و خواهان تهیه پیوست‌های فرهنگی در تمامی اقدامات دانشگاه علوم پزشکی گیلان شد.
  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان