مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان ، کورش بالادست ، با فرمانداران شهرستان های آستانه اشرفیه و سیاهکل ،حمید رضائی و محمود صوفی دیدار وگفتگو کرد .

به گزارش مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان ؛ دراین نشست مدیر منطقه درخصوص تامین سوخت خانوارهای فاقد گاز شهری در شهرستان های آستانه اشرفیه و سیاهکل به ویژه ساکنین مناطق صعب العبور و ییلاقی گفتگو کرد و با توجه به آغاز فصل سرما اظهار کرد که این شرکت  تدابیر لازم برای ذخیره سازی وسوخت رسانی به روستائیان به ویژه مناطق صعب العبور را اتخاذ کرده است .

وی ضمن اعلام آمادگی کامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان برای سوخت رسانی زمستانی در استان ، روند اجرایی توزیع الکترونیکی گاز مایع برای خانوارها و ساماندهی کسبه هایی که فاقد پروانه بهره برداری می باشند را نیز درشهرستان های آستانه اشرفیه و سیاهکل مورد بررسی قرار داد .

فرمانداران شهرستان های آستانه اشرفیه و سیاهکل ضمن تبریک انتصاب به بالادست و آرزوی موفقیت برای وی از عملکرد مجموعه پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان در امر سوخت رسانی تقدیر و تشکر کردند .

گفتنی است در پایان این دیدارها مدیر منطقه از مجتمع خدماتی رفاهی و در حال احداث چائچی که در مسیر سیاهکل به سنگر قرار دارد بازدید کرد .

قابل ذکر است روسای ناحیه لاهیجان ، حراست منطقه و ناحیه سیار نیز مدیر راهمراهی کردند

  • منبع خبر : شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان