محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گیلان در دیدار با امام جمعه شهرستان تالش گفت مهمترین خواسته مجموعه کارکنان این شرکت جلب رضایت مشترکین است.

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی توزیع برق گیلان مدیرعامل این شرکت  ضمن حضور در جلسه شورای اداری امورهای توزیع برق غرب استان با محوریت عبور از پیک تابستان، با حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی نورزاد امام جمعه و کیا عاشوری فرماندار شهرستان تالش دیدار و گفتگو کرد.

مهدیزاده نیز در نشست  با امام جمعه شهرستان تالش گفت: جلوگیری از خاموشی ها و مدیریت هوشمند مصرف انرژی نتایج مثبت محیط زیستی، صیانت از سرمایه ملی و امنیت خاطر اجتماعی مردم شریف را به همراه خواهد داشت و با جدیت در شرکت توزیع برق گیلان مورد اجراء و پیگیری قرار خواهد گرفت.

گفتنی است نشست هم اندیشی مدیرعامل توزیع برق گیلان با کیا عاشوری فرماندار شهرستان تالش نیز انجام شد و طی این دیدار وضعیت شبکه‌های توزیع برق شهرستان مورد بررسی و راهکارهای مناسب در این خصوص مورد تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین جلسه شورای اداری امورهای توزیع برق غرب استان با حضور محمد تقی مهدیزاده مدیرعامل ، مهندس محمد علی میری نرگسی قائم مقام اجرایی و مدیران امورهای تالش، آستارا، رضوانشهر، ماسال به میزبانی امور توزیع برق تالش برگزار شد .

در این جلسه مهندس مهدیزاده خواستار آمادگی همکاران برای گذر از پیک تابستان پیش رو شد و اظهار داشت : خدمت بی منت به مردم درسی است که ما از شهدای گرانقدر اسلامی گرفته ایم پس لازم است با صبوری و تلاش با درنظرگرفتن کرامت انسانی، ارتباطی سالم در محیط کار در تمامی زمینه ها با همکاران و ارباب رجوع در محدوده مقررات و آیین نامه ها  داشته باشیم .

وی همچنین بیان داشت : در کنار گذر از پیک تابستان سال جاری توجه به مبحث هوشمند سازی ، رویت و کنترل پذیری بسیار مهم است و باید مشترکین پر مصرف که ۵۰% انرژی برق استان را مصرف می کنند مورد نظارت و پایش قرار گیرند و با آموزش های لازم مدیریت مصرف برق آنها را بسوی مشترکین کم مصرف سوق دهیم .

مهدیزاده گفت : ضروریست برای اطلاع رسانی و آموزش مشترکین در زمینه مدیریت مصرف برق از تمامی ظرفیتهای موجود نظیر رسانه ها ، تریبون های نماز جمعه ، جلسات مستمر با سازمان ها و غیره  استفاده کنیم تا بتوانیم تابستان پیش رو را با حداقل خاموشی پشت سر بگذاریم.

در ادامه مهندس میری نرگسی اظهار داشت : احساس  مفید بودن یک موهبت الهی است که خداوند متعال آن را به بندگان خود هدیه داده و این حس در صنعت توزیع برق استان از ارزش والایی برخوردار است و اگر این احساس وجود نداشته باشد حتی با وجود بهترین امکانات رفاهی نیز ما احساس خوشبختی نخواهیم کرد .

وی با اشاره به اینکه زندگی و آرامش مردم با برق گره خورده است افزود : ما باید همواره آماده باشیم و با تمام توان خود در جهت رفع مشکلات مردم در حوزه برق تلاش کنیم و همواره در انجام وظایف خود با رعایت صرفه جویی در امکانات موجود تلاش کنیم که خدمات مطلوبتری را برای مشترکین عزیزمان ارائه و با این کار ضمن جلب رضایت آنان از الطاف الهی نیز بهره مند شویم .

همچنین در این جلسه مدیران امورهای اجرایی به همراه روئسای ادارات نگهداری شبکه ، طراحی و مهندسی و خدمات مشترکین درخصوص عملکرد و اقدامات انجام شده ، کمبود ها و مشکلات حوزه کاری خود مواردی را مطرح کردند .

  • منبع خبر : توزیع برق گیلان