طی نشستی با حضور دکتر محمد اسماعیل هنرمند و دکتر خلیل بهروزی فر نماینده مردم فومن و شفت در خانه ملت ، به بررسی مسائل مربوط به این شهرستانها پرداخته شد.

به گزارش مرجع آنلاین به نقل از شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در این نشست ابتدا هنرمند خلاصه عملکرد این شرکت در شش ماهه نخست سال را تشریح کرد و افزود: ترمیم شبکه های آسیب دیده بر اثر بحران های طبیعی از جمله بارش برف ۹۸ در اولویت کار ما در توزیع برق گیلان قرار دارد.

وی گفت: اجرای طرح های جاری نیازمند جذب اعتبار و منابع لازم است که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولین شهرستان و استان با توانمندی بالای خود می توانند شرکت توزیع برق استان را در این زمینه و نتیجتاً کسب رضایت مردم همراهی کنند.

وی همچنین به طرح جهادی افزایش تاب آوری شبکه های فشار متوسط و طرح جایگزینی شبکه های فشار ضعیف با کابل خودنگهدار اشاره کرد و اظهار داشت: هدف نهایی مجموعه پرتلاش توزیع برق گیلان تامین برق مطمئن و پایدار برای تمام مشترکین محترم می باشد .

در ادامه دکتر بهروزی فر ضمن مطرح کردن برخی مطالبات مردمی و پیگیری موضوعات مربوط به حوزه برق، از تلاش های کارکنان توزیع برق گیلان در خدمت رسانی به مردم تشکر کرد .

شایان ذکر است این نشست ۱۲ مهر ۱۳۹۹ در دفتر مدیرعامل توزیع برق گیلان برگزار شد .

  • منبع خبر : شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان