صبح روز نوزدهم اردیبهشت ماه ، دکتر شکور امیدی رئیس انجمن حمایت از بیماران دیابتی کشور با حضور در دفتر سرپرست بهزیستی گیلان با وی دیدار و در خصوص رفع موانع و مشکلات درمان مددجویان و توانخواهان دیابتی بهزیستی به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان در ابتدای این دیدار دکتر شکور امیدی با اشاره به این که بیماری دیابت بطور خاموش و نامحسوس در بین مردم در حال افزایش است اظهار داشت: بیماری دیابت باید بطور مداوم و مرتب از سوی همه مردم مورد بررسی قرارگیرد و این امر با انجام آزمایشات مربوطه امکانپذیر است و با اقدام بموقع می توان از خطرات و مشکلات بعدی این بیماری پیشگیری کرد.

رئیس انجمن حمایت از بیمارن دیابتی کشور افزود : انجام مراحل درمان بیماران دیابتی حاد، مشکلات مرتبط با خود را به همراه دارد و امیدواریم با تعامل و همیاری دستگاه های مربوطه تسهیلگر روند درمان باشیم.

در ادامه نیز سیدمهدی خدمت بین دانا سرپرست بهزیستی گیلان با اشاره به مشکلات و هزینه های درمان مددجویان دیابتی تحت پوشش بهزیستی عنوان کرد: با اتخاذ تصمیمات اساسی و تعاملات هرچه بیشتر با موسسات مردم نهاد و دریافت تسهیلات و امکانات،  درصدد آن هستیم تا خدمات قابل توجهی به مددجویان بهزیستی عرضه کنیم.

وی در ادامه به تعدد توانخواهان بهزیستی دارای بیماری خاص نظیر دیابت اشاره کرد و افزود: عرضه خدمات درمانی به این بیماران قطعا میتواند مرهمی بر دردهایشان باشد و تلاش خواهیم کرد تا شرایط مناسبی را برای روند درمان این عزیزان فراهم آوریم.

  • منبع خبر : بهزیستی گیلان