رییس، اعضای شورای اسلامی و شهردار رشت با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برگزار شد /شهردار رشت گفت: راه اندازی پارک موزه دفاع مقدس به نوعی سند هویتی استان در این بخش است.
به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از مدیریت ارتباطات شهرداری رشت، «محمد حسین واثق کارگرنیا» رییس، اعضای شورا و «رحیم شوقی» شهردار رشت با «سرهنگ حسن حبیبی» مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس دیدار و در خصوص احداث پارک موزه دفاع مقدس، افزایش سرانه فضای سبز و ایجاد محیط فرهنگی برای انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل آینده گفت و گو کردند.
«رحیم شوقی» شهردار رشت در ادامه این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار کرد: راه اندازی موزه دفاع مقدس به نوعی سند هویتی استان به شمار می رود.
شهردار رشت بر ضرورت پیگیری هر چه سریع‌تر عملیات احداث بنا و ساخت این مرکز فرهنگی دفاع مقدس گفت: مدیریت شهری مصمم است تا به‌موازات عمل به تعهدات خود، تسهیل‌گر بخش‌های دیگر این مرکز مهم و راهبردی باشد.
مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس نیز در این نشست تصریح کرد: دفاع مقدس به ما ثابت کرد که هر جا با روحیه بسیجی و جهادی وارد شدیم دستاوردهای بسیاری کسب کردیم.
حبیبی با قدردانی از همکاری و همدلی مجموعه شهری با اداره کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس به روند تکمیل باغ موزه دفاع مقدس استان گیلان اشاره کرد و گفت: مقرر شده باغ موزه تا سوم خرداد ماه ۱۴۰۳ افتتاح شود.
گفتنی است؛ «مسعود عباس نژاد» رییس کمیسیون معماری و شهرسازی، «مهیار سماکچی» رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل، «سید حسین رضویان» رییس کمیسیون توسعه پایدار و رییس سازمان سیما و منظر شهرداری رشت در این نشست حضور داشتند.
  • منبع خبر : شهرداری رشت