سیدمهدی خدمت بین دانا سرپرست بهزیستی گیلان باتفاق محمدرضا داوطلب مدیرکل بنیادشهید و ایثارگران گیلان ،عباس امام پناهی مسئول امور ایثارگران ، حجت الاسلام حمید نادم مسئول روابط عمومی بهزیستی گیلان و محمد نوروزی ریاست بهزیستی رشت و راحله زرجوانی معاون و مشاور اموربانوان بهزیستی رشت با خانواده شهید یدالله جورسرایی به مناسبت روز شهدا دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری مرجع انلاین به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان – عصر روز بیست و چهارم اسفند ماه سیدمهدی خدمت بین دانا سرپرست بهزیستی گیلان باتفاق محمدرضا داوطلب مدیرکل بنیادشهید و ایثارگران گیلان ،عباس امام پناهی مسئول امور ایثارگران ، حجت الاسلام حمید نادم مسئول روابط عمومی بهزیستی گیلان و محمد نوروزی ریاست بهزیستی رشت و راحله زرجوانی معاون و مشاور اموربانوان بهزیستی رشت با خانواده شهید یدالله جورسرایی به مناسبت روز شهدا دیدار کرد.

سرپرست بهزیستی گیلان ضمن عرض ارادت به خانواده شهدا و ایثارگران،  دیدار با خانواده شهدا را باعث افتخار دانست و عنوان کرد: همیشه مدیون خانواده شهدا هستیم و امنیت و آسایش ما از برکت خون شهیدان است.
 
وی در ادامه افزود: امروز انتظار مادران شهدا خدمت به مردم است و قطعا دعای خیر مادران و پدران شهدا است که انقلاب و نظام را حفظ کرده است.

سیدمهدی خدمت بین دانا با تاکید براینکه شهدا ناظر اعمال ما هستند و باید بکوشیم تا خدمتگزاری به خلق را سرلوحه کار خود قراردهیم خاطرنشان کرد: بر خود واجب می دانیم که به دیدار خانواده شهدا برویم و این کمترین کاری است که از دستمان برمی آید تا انشاالله شهدا شفیع ما باشند.

شایان ذکراست در پایان این دیدار لوح سپاس و هدیه ای به رسم تقدیر و سپاس از مادر شهید یدالله جورسرایی به وی تقدیم شد.

  • منبع خبر : بهزیستی گیلان