عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی به منظور پیگیری امور سلامت حوزه انتخابیه خود با رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش پایگاه خبری مرجع انلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب‌دا)، دکتر محمدرضا احمدی سنگری- نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام و عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی امروز به منظور پیگیری امور سلامت مردم با دکتر محمدتقی آشوبی-رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این نشست نظام سلامت شهرستان‌های رشت و خمام از جمله بخش‌های بهداشت و درمان مورد بررسی و بر ضرورت احداث یک مگا‌هاسپیتال جنرال در رشت به جهت جبران کمبود تخت‌های درمانی، تاکید شد.
توسعه خدمات آموزشی، تقویت همکاری‌های بین‌دانشگاهی، تلاش برای جذب و توسعه و نگهداری کد محل رشته‌های تحصیلی و استفاده از ظرفیت نظام آموزش عالی در استان در چارچوب قانون به جهت افزایش زیرساخت‌های آموزشی از مهمترین محورهای مورد طرح در نشست مشترک نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام با رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بود.
تامین بودجه بیشتر و اعتبارات ملی به نظام سلامت گیلان به منظور بخشی از هزینه‌های حضور گردشگران و مسافران در ایام پر ازدحام سال به ویژه بهار و تابستان، تخصیص سهم مازاد دارو و تجهیزات به گیلان به منظور پوشش خدمات مورد مطالبه مردم و جمعیت شناور و بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی در چرخه درمان، دیگر موضوعاتی بود که در نشست امروز نماینده مردم رشت با رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان مورد طرح قرار گرفت.
  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان