معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در نخستین روزکاری خود، در نشستی صمیمی با خانواده‌های معظم شهدا، پای سخنان و درددل آنها نشست و از برنامه‌ریزی برای جلسات و دیدارهای منظم خویش با خانواده‌های شهدا و ایثارگران در تهران و بنادر کشور خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، صبح شنبه ۸ آبان ماه در این نشست علاوه بر تعدادی از خانواده شهدای سازمان، معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان بنادر و رییس شورای فرهنگی سازمان، مسئول امور ایثارگران و تعدادی از مدیران حضور داشتند و خانواده شهدای بنادر نیز از طریق ویدئو کنفرانس و به صورت آنلاین در جلسه حضور داشتند.
علی اکبر صفایی؛ مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در این نشست صمیمانه بر تکریم و دیدار با خانواده گرانقدر شهدا، بر حفظ و نگهداری نام، یاد و خاطره شهدا تاکید کرد.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به لزوم برنامه ریزی برای سرکشی منظم و حضور فیزیکی مدیران بنادر و مسئولان امور ایثارگران در جمع خانواده‌های شهدا، خاطرنشان کرد: ما برای همیشه مدیون خون شهدا هستیم و هر کار و اقدامی برای این عزیزان و خانواده‌های گرامی آنها انجام دهیم، در قبال ایثار شهدا، هیچ است.
صفایی، همچنین دفتر امور ایثارگران سازمان بنادر را مکلف کرد تا با برنامه زمان‌بندی کوتاه مدت و میان مدت، مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگر را به حداقل برساند.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه نیازمند دعای خانواده شهدا برای خدمتگزاری هرچه بیشتر و بهتر به مردم هستیم، گفت: دفتر امور ایثارگران پیگیری کند تا این جلسات و دیدار ها با خانواده‌های ایثارگر و شهدا به صورت منظم برگزار شود.

حمیدرضا آبایی؛ مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان نیز در ادامه این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: خانواده‌های شهدا و همه ایثارگران حق بزرگی برگردن همه دارند و آن‌ها اسوه‌های صبر و استقامت هستند.

وی افزود: از خداوند متعال توفیق پاسداری از خون شهدا و رهروی راه آن عزیزان را خواستارم.

گفتنی است مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در ادامه جلسه پای صحبت های خانواده شهدای حاضر در جلسه نشست و دستورات لازم جهت پیگیری و رفع مشکلات این عزیزان را صادر کرد.

  • منبع خبر : اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان