رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشست صمیمی با اعضا، دانشجویان و اساتید بسیجی گیلان گفت: چهار دستگاه MRI در گیلان، طی ۱۵ ماه راه‌اندازی شده است.

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیل وب‌دا)؛  دکتر محمدتقی آشوبی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان عصر (چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) در دیدار مشترک اسدالله عباسی استاندار گیلان با اعضا، دانشجویان و اساتید بسیجی گیلان در سازمان بسیج دانشجویی استان با اشاره به توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان در دولت سیزدهم گفت: بیمارستان ۴۲۱ تختخوابی لاکان رشت در حال ساخت است و پیشرفت قابل توجهی دارد.

وی افزود: در طول ۴۰ سال گذشته ۲ دستگاه MRI در گیلان فعال بود اما طی ۱۵ ماه اخیر چهار دستگاه دیگر در رشت، تالش، لنگرود و لاهیجان فعال و راه‌اندازی شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به اجرای پروژه های بهداشتی درمانی در گیلان اشاره کرد و افزود: ۴۳ پروژه بهداشت و درمان یک سال اخیر در استان افتتاح شد.

دکتر آشوبی همچنین به دستاورد ارزشمند نظام سلامت استان در حوزه شنوایی و گفتار درمانی خبر داد و گفت: امروزه گیلان چهارمین قطب کشت حلزون شنوایی در کشور است.

  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان