با پیوستن 300 نفر به جرگه بیمه شدگان گروه دانشجویان تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان در چهار ماهه نخست سالجاری ، تعداد افراد این زیرگروه بیمه ای به بیش از 2350 نفر رسید .

به گزارش پایگاه خبری مرجع انلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، کیوان مرتضوی با اعلام این خبر افزود : بیمه دانشجویی یکی از گروههای بیمه ای در زیرشاخه حرف و مشاغل آزاد میباشد که با هدف توسعه و گسترش پوشش برای اقشار مختلف در سالهای اخیر پیش بینی گردیده است .

وی با اشاره به اینکه در پایان سال ۱۴۰۰ تعداد افراد تحت پوشش بیمه دانشجویی در استان گیلان ۱۲۳۳ نفر بوده است اذعان داشت : این تعداد در پایان سال ۱۴۰۱ با ۶۸ درصد رشد به ۲۰۷۱ نفر و در چهارماهه نخست سالجاری نیز بیش از ۱۴ درصد افزایش یافته و به ۲۳۶۷ نفر رسیده است .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با تاکید بر اینکه درصد حق بیمه و مقررات انعقاد قرارداد در این گروه به مثابه بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد میباشد اظهار داشت : دو ویژگی شاخص برای استفاده کنندگان بیمه دانشجویی تعیین گردیده که یکی امکان استفاده همزمان از مستمری پدر و مادر و دیگری تداوم امکان بهره مندی از استحقاق درمان به شکل زیرمجموعه والدین میباشد .

شایان ذکر است علاقمندان میتوانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر در زمینه بیمه دانشجویی برای فرزندان واجد شرایط خود و ایجاد سابقه بیمه ای همزمان با دوران تحصیلات دانشگاهی برای آنها ، به سایت رسمی سازمان به نشانی www.tamin.ir و جهت انعقاد قرارداد به سامانه خدمات غیرحضوری به نشانی es.tamin.ir مراجعه نمایند

  • منبع خبر : تامین اجتماعی گیلان