روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان؛

در راستای رعایت حقوق مشتریان ، سوخترسانی مستمر وآماده به کار بودن مطلوب مجاری عرضه ، از مهر ماه سال جاری تاکنون ۲ هزار و۴۷۶ فقره خرابی های سامانه هوشمند جایگاههای استان گیلان رفع شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان به نقل از مدیر منطقه پس از اعلام خرابی از سوی جایگاههای استان به (call center) مرکزتماس پشتیبان سامانه هوشمند خرابی های جایگاهها توسط واحد سامانه هوشمند شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان عیب یابی شد.
این مقام مسئول گفت : تعویض کارتخوان ، صفحه کلید ، رفع قطع ارتباط و انجام روتین های بررسی دستگاهها و برطرف کردن نواقص سخت افزاری و نرم افزاری سرور جایگاهها و رفع خرابی آنان با نظارت واحد سامانه هوشمند انجام می شود.
مدیر منطقه گیلان با اعلام اینکه در استان گیلان ۱۲۶ جایگاه ( بنزین و نفتگاز ) فعال می باشد افزود : « در راستای صحت عملکرد سامانه هوشمند جایگاهها بازدید های دوره ای ، سه ماهه و موردی توسط کارشناسان واحد سامانه هوشمند این منطقه انجام می شود.
  • منبع خبر : شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان