آیین افتتاح اا واحد مسکن مددجویی در شهرستان رودسر با حضور دکتر عابدین قاسمیان معاون توانبخشی ، حسین ابراهیمی مسئول گزینش بهزیستی گیلان، پیمان محمدی پور رئیس اداره بهزیستی رودسر و کارشناسان حوزه مسکن و توانبخشی بهزیستی شهرستان برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ پیمان محمدی پور رئیس اداره بهزیستی رودسر در آیین افتتاح ۱۱ واحد مسکن مددجویی در شهرستان رودسر ضمن گرامیداشت دهه فجر گفت: داشتن مسکن حق طبیعی هر انسانی در جامعه مخصوصا حق مسلم افراد دارای معلولیت است.

وی در ادامه افزود: بالغ بر ۵۰ نفر از افراد متقاضی احداث مسکن جهت دریافت کمکهای بلاعوض به سازمان بهزیستی معرفی شده اند که از کمکهای بلاعوض سازمان بهره مند خواهند گردید و تاکنون ۱۱ واحد مسکونی مددجویی با پرداخت کمکهای بلاعوض به ارزش حدود ۲ میلیارد تومان تکمیل و آماده تحویل می باشد.

گفتنی است این واحد مسکونی از محل اعتبارات مسکن سازمان بهزیستی و کمکهای خیرین احداث گردید و در پایان این مراسم هدیه ای به رسم یادبود به مددجوی تحت حمایت اهدا گردید و از یکی از خیرین به جهت همکاری در ساخت مسکن با اهدا لوح سپاس تقدیر و تشکر گردید

  • منبع خبر : بهزیستی گیلان