به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ،
بیمه شدگان و مراجعین به تامین اجتماعی در صورت نیاز به طرح شکایات و ارائه پیشنهاد میتوانند از مسیرهای پیش بینی شده برای دسترسی به سامانه ارتباط با ارباب رجوع این سازمان استفاده نمایند . در راستای رعایت حقوق شهروندان و در ادامه خط مشی و چشم انداز این سازمان ، همسو با تاکید بر ضرورت پاسخگوئی به مخاطبان ، روشهای سیستمی برای ثبت شکایات و پیشنهادهای بیمه شدگان و مراجعین به واحدها در سامانه ارتباط با ارباب رجوع سازمان تامین اجتماعی اعلام شد .

بر این اساس تمامی بیمه شدگان و مخاطبین و مراجعین به شعب تامین اجتماعی میتوانند در صورت نیاز به طرح شکایت و یا ارائه پیشنهاد برای بهبود امور از یکی از روشهای ذیل استفاده نمایند .

  • تماس تلفنی با شماره ۱۴۲۰
  • ارسال پیامک به سامانه ۱۰۰۰۱۴۲۰
  • پورتال سامانه CRM به نشانی ۱۴۲۰٫tamin.ir