تامین اجتماعی گیلان بمنظور آسیب شناسی گلوگاهها و بسترسازی بهبود فرایندها و تقویت تعاملات با مخاطبان ، از تمامی شرکای اجتماعی بمنظور مشارکت در نظام پیشنهادها دعوت نمود.

در فراخوان اداره کل تامین اجتماعی گیلان آمده است :

با هدف تقویت تعاملات و بهره گیری از ظرفیت و دانش نیروهای متخصص و تبادل تجربیات در راستای بهبود فرایندها و آسیب شناسی گلوگاهها و در جهت دستیابی به رضایتمندی بهتر ، از تمامی بیمه شدگان ، کارفرمایان ، بازنشستگان و اساتید و متخصصان دانشگاهی و فعالان تشکلهای کارگری ، مجامع کارفرمایی ، کانون های بازنشستگی و … دعوت بعمل می آید تا در قالب نظام پیشنهادها با مشارکت در ارائه ایده ها و طرحها یاریگر این مجموعه باشند .

خاطر نشان میسازد علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان نیز در این راستا با اشاره به اینکه نظام پیشنهادها بستری مطمئن جهت مشارکت و بهره گیری از خرد جمعی و دانش اقشار مختلف بویژه متخصصین و گروههای دارای تجربیات ارزشمند محسوب می گردد اضافه کرد: ایجاد سازوکارلازم بمنظور استفاده از ظرفیتها و توانمندی لایه های مختلف جامعه با مجوریت شرکای اجتماعی از اصلی ترین اهداف این طرح و فراخوان عمومی است .

وی همچنین با اشاره به تحولات بزرگ و در دستورکار سازمان در حوزه خدمات غیرحضوری و اقدامات خوب صورت گرفته در ایام شیوع کرونا برای کاهش مراجعات ، ارائه نقطه نظرات و پیشنهادها در این بخش را یکی از ضروریات و اولویتها برشمرد .

شایان ذکر است بدنبال این فراخوان ، روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی گیلان اعلام داشت که علاقمندان میتوانند نظرات و دیدگاههای خود را از طریق به سامانه پیامکی این اداره کل به شماره ۱۰۰۰۱۴۲۱۳۱ و یا بصورت مکتوب به نشانی رشت – گلسار – نبش خیابان ۸۹ – کد پستی ۴۱۶۳۷۴۴۴۵۸ – اداره کل تامین اجتماعی گیلان – واحد روابط عمومی ارسال نمایند .

  • منبع خبر : سازمان تامین اجتماعی اداره کل گیلان