سامسونگ در رویداد اخیر گلکسی آنپکد از دو گوشی تاشو جدید خود یعنی گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ رونمایی کرد. اکنون غول فناوری مستقر در کره جنوبی میزان هدف خود از فروش گوشی‌های پرچمدار تاشو در سال جاری را مشخص کرده است

غول فناوری کره جنوبی قصد دارد تا پایان سال جاری میلادی حدود ۶.۵ میلیون دستگاه گوشی تاشو به فروش برساند. با این وجود انتظار می‌رود اکثر این میزان به مدل‌های تازه معرفی شده گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ مربوط شود. سال ۲۰۱۹ ارقام به اشتراک گذاشته شده توسط سامسونگ ۰.۷ میلیون واحد بود که اکنون مقدار اعلام شده فاصله بسیار زیادی با آن دارد. با توجه به قیمت ارزان‌تر، ویژگی‌های پیشرفته و معرفی مدل‌های جدید هدف سامسونگ قابل دستیابی به نظر می‌رسد.

همچنین سامسونگ امسال دستگاه جدیدی از سری پرچمدار گلکسی نوت را روانه بازار نخواهد کرد و تمرکز بیشتری روی دستگاه‌های تازه معرفی شده خواهد کرد.

سامسونگ در حال حاضر بر بازار گوشی‌های تاشو مسلط است و انتظار می‌رود این روند در سال‌های آینده نیز تکرار شود زیرا شرکت‌های تولیدکننده معتبر رقیب سامسونگ هنوز گوشی‌ها تاشو خود را معرفی نکرده‌اند. همچنین شرکت مستقر در کره جنوبی تعداد گوشی‌های تاشو موجود در بازار خود را افزایش داده و به طور فعال تلاش دارد تا آن را به یکی از دستگاه‌های اصلی خود تبدیل کند.

گلکسی زد فولد ۳ در رنگ‌های مشکی، سبز و نقره‌ای و با اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI 3 از تاریخ ۵ شهریور روانه بازار می‌شود و قیمت پایه ۱۷۹۹ دلاری دارد. از طرفی دیگر گلکسی زد فلیپ ۳ نیز در رنگ‌های کرم،‌ سبز، بنفش و مشکی و با اندروید ۱۱ در همان تاریخ روانه بازار می‌شود و قیمت پایه آن ۹۹۹ دلار است.

همچنین نسخه دیگری از گوشی‌ها تاشو سامسونگ تحت عنوان «تام براون» با مشخصات فنی یکسان و طراحی متفاوت معرفی شد که در مقایسه با نسخه‌های استاندارد قیمت بالاتری دارند و در شمار محدود‌تری هم روانه بازار می‌شوند. علاوه بر این، تنها در برخی بازارها به فروش می‌رسند.

  • منبع خبر : آخرین خبر