سهمیه نفت سفید آبان ماه سال جاری خانوارهای مناطق فاقد گاز طبیعی (عادی و مناطق صعب العبور) استان به میزان 210 لیتربرای هر خانوار اعلام و در کارت‌های الکترونیکی بانکی آنان شارژ شد .

به گزارش پایگاه خبری مرجع انلاین به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان و به نقل از مجتبی شکوری ، مدیر منطقه ، اعتبار دریافت سهمیه نفت سفید الکترونیکی از ۱ آبان ۱۴۰۲ ماه لغایت سی ام  آبان ماه می باشد که در قالب ۷۴ باب فروشندگی در سطح استان توزیع می شود.
وی با اشاره به اینکه برای ذخیره سازی و توزیع به موقع نفت سفید و گاز مایع در فصل سرد سال برنامه ریزی های لازم انجام شده است ، افزود : « شیوه توزیع سهمیه نفت سفید در  این مرحله ازطریق ثبت در سامانه تجارت آسان و به صورت سیستمی صورت می گیرد که بدین طریق هم امکان کنترل برگشت به شکل مکانیزه فراهم می شود و هم از عرضه خارج از شبکه جلوگیری می گردد . »
مدیر منطقه  با اعلام اینکه با توجه به شرایط جوی و برودت هوا « سوخت زمستانی » برای نقاط صعب العبور به صورت ویژه علاوه بر سهمیه عادی سهمیه فوق العاده در نظر گرفته می شود،گفت : « سهمیه خانوار‌های ساکن فصلی نیز  به میزان ۲۱۰ لیتر از اول پاییز فعال و تا آخر پاییز دارای اعتبار است » .
وی همچنین درخصوص سهمیه گاز مایع خانوار‌ها افزود : «  در ابتدای هر ماه به مقدار ۴۴ کیلو معادل ۴ سیلندر از طریق همان کارت بانکی با مراجعه به عاملین توزیع مجاز گاز مایع قابل دریافت می‌باشد.

  • منبع خبر : شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان